piątek, 5 listopada 2021

Zimowy shakerbox

Witajcie!

Jeszcze ciągle możemy cieszyć się piękną, jesienną pogodą. Na moim biurku, przewrotnie trochę do pogody, królują zimowe prace, a to za sprawą pełnej błękitów, naszej listopadowej tablicy inspiracyjnej. Zrobiłam więc kartkę świąteczną z shakerbox’em, pełnym śniegu. Dodałam kilka poinsecji i oczywiście wstążki, bo moje kompozycje bez nich nie są kompletne. Moja kartka jest trochę mroźna, ale mam nadzieję, że odstraszę nią pięknej jesiennej pogody.

We can still enjoy the beautiful autumn weather. Winter works reign supreme on my desk, slightly to the weather. I was inspired by our November mood board. So I made a Christmas card with a frosty shakerbox. I added a few poinsettias and of course ribbons, because my compositions are not complete without them. My card is a bit frosty, but I hope it will scare away the beautiful autumn weather.

Zawsze chciałam zrobić kartkę z gotowym shakerboxem, a zimowa kartka idealnie do tego mi pasowała, więc ... oto jest.
Mój shaker jest dosyć spory. Aby mieć też jeszcze trochę miejsca na kompozycję przesunęłam go trochę. W środku zrobiłam mała śnieżycę ze sztucznym śniegiem, a obok przykleiłam tekturki, moje poinsecje i oczywiście wstążki od Old Fashion Ribbons. Dodałam też trochę koronek i kilka szyszek, a całość ochlapałam biała farbą. Styropianowe kuleczki jeszcze bardziej nadają kartce zimowego charakteru.

 


 Kartka powstała do właśnie tej cudnej tablicy inspiracyjnej:

Zapraszam Was do zabawy razem z nami. Wystarczy, że swoje prace zainspirowane tablicą, z użyciem wstążek OFR, oznaczycie na FB lub IG #oldfashionribbonschallenge. :)

Pozdrawiam wszystkich cieplutko :*

15 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...