piątek, 19 listopada 2021

Kartka zimowa z drzwiami

Witajcie kochani!

Ostatnio na moim biurku zagościły na dobre kartki zimowe. Lubię je robić, bo potem napiszę w środku nich własnoręcznie życzenia do bliskich i wyślę, by sprawić nimi radość. 

Dziś kolejna zimowa kartka. Zrobiłam ją inspirując się listopadowym moodboardem Old fashion ribbons. 

Na bazie kraftowej przykleiłam błękitny papier, dodałam kolejną warstwę w beżu. W dolnej części przykleiłam papier imitujący deski. najważniejszy element - drzwi- umieściłam w centralnej części i wokół nich zbudowałam bardzo przestrzenną kompozycję, zwięczoną napisem. Moja komozycja nie byłaby kompletna bez wstążek od Old fashion ribbons. Tym razem jest to miks białego i brązowego koloru, który nieco przytłumiłam chlapaniami. Na koniec wszystko "oszroniłam" drobnym brokatem, więc kartka skrzy się niczym mróz.


Mam nadzieję, że taką taka mroźną kartką nie przywołam zimy, a jeśli już niech będzie słoneczna i biała. :)

Dziękuję Wam za zaglądanie w moje skromne progi i komentowanie moich prac. To bardzo miłe, że znajdujecie dla mnie czas. <3
Pozdrawiam serdecznie. trzymajcie się zdrowo. :*

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...