poniedziałek, 29 listopada 2021

Ciepłe życzenia

Witajcie!

Dziś mały przerywnik od kartek świątecznych, choć może nie do końca, bo ...  Na dzisiejsza inspiracje przygotowałam zimową kartkę okolicznościową. Będzie wręczona na imieniny. Zrobiłam ją z papierów z najnowszej kolekcji "W głębi Lasu" Paper Heaven. Ozdobiłam śnieżynkami, rożnymi listkami. Pojawiły się i te wycięte z wykrojnika, i te z arkuszy z elementami do wycinania. Kartka jest warstwowa. Kolejne warstwy przyklejałam na dystansach. Dodało to jej przestrzenności. W kompozycji umieściłam też zimowy kwiat, który tym razem zrobiłam z kalki.  Wśród listków przykleiłam też kilka koronek i oczywiście wstążki. Tym razem są w brązach i beżach, nawiązując kolorystyką do kraftowej bazy i papierów. Wszystko dosyć mocno ochlapałam białą farbą i dodałam ciut styropianowych kulek. 






 

Dziękuję Wam jak zawsze za wszystkie miłe słowa w komentarzach. Robi mi się od nich ciepło na sercu. :*
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę pełnego radości i bardzo twórczego tygodnia. :)

5 komentarzy:

  1. CUDO.....chyba więcej nie trzeba pisać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna i na zimowe imieniny wprost wymarzona.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och Ty wiesz, że ja się zachwycam twoimi pracami :) , kwiaty z kalki- bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna! Przepiękny kwiat, fantastycznie dobrane dodatki, śliczna kolorystyka i zachwycająca kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie, nastrojowo i elegancko!! Wspaniała karteczka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...