środa, 6 grudnia 2017

Kartka świąteczna w tradycyjnych kolorach

Witajcie!

dziś kolejna inspiracja bożonarodzeniowa - kartka z okienkiem w kształcie gwiazdki.


Na białą bazę przykleiłam papiery z kolekcji Jolly&bright, wycięłam okienko w kształcie gwiazdki, w którym umieściłam fragment papieru z motywem choinki, dołożyłam kilka innych wyciętych wykrojnikiem.

 
Obok gwiazdkowego okienka przykleiłam tekturkę "Radosnych Świąt"


 i ułożyłam świąteczną kompozycję z poinsecji, szyszek, owoców głogu i dekoracyjnych gałązek.No koniec wszystko oprószyłam sztucznym śniegiem i obsypałam brokatem.




Dziś jest wyjątkowy dzień. Wszystkie grzeczne dzieci te małe i te większe otrzymują od pewnego starszego Pana z brodą prezenty. Ja już znalazłam swoją niespodziankę, a Wy? Mam nadzieję, że też. :)
Życzę Wam udanego dnia, pełnego radości.

23 komentarze:

  1. Wspaniała karteczka, jelonek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNA!!! I kolorki i ozdoby bardzo mi się podobają!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i ośnieżona taka świąteczna -
    cudowna

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i klimatycznie ośnieżona kartka:). Pozdrawiam cieplutko:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna z tymi ośnieżonymi kwiatkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna, zimowa kartka! I tez gwiazdą w tle :))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny przestrzenny obrazek wyczarowałaś, klimatyczna praca

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna! Piękny krajobraz w tle i cudowna kompozycja z poinsecji i dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna inspiracja, lubię się u Ciebie na trochę zatrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna jest, bardzo ciepła i pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna, radosna i cudnie ośnieżona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygląda to okienko z wycietej gwiazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna kartka i ciekawie zrobiona.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale klimatyczna kartka! Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawno nie zaglądałam...i żałuję, bo u Ciebie same cuda na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie piękna:) Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa:) Pozdrawiam grudniowo-Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna, te kolorki och aż już czuję święta :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiola, cudowna karteczka 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Lindo, muito lindo. Feliz Natal.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna !! Nie zdążyłam z życzeniami przed świętami, ale na ten czas i w nowym roku życzę wiele radości, miłości i pokoju serca :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Biało czerwone kwiaty świetne! :) Karta wyszła Ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...