środa, 24 kwietnia 2019

Album dla chłopca

Witajcie!

Jak Wam minęły święta? Ja objedzona jak bączek toczę się jeszcze jakoś. ;)
Teraz żeby spalić te wszystkie kawałeczki serniczka, babeczek troszkę muszę się poruszać, albo chociaż pociąć coś i pokleić. :D
Tymczasem dziś kolejna inspiracja z papierów Zulana Creations ze sklepu Hobby Place. Tym razem pocięłam śliczną kolekcję "Cute Baby Boy" i powstał niewielki album dla chłopca. 


Okładkę ozdobiłam śpiącym maluszkiem z wykrojnika. Jego poszczególne elementy wycięłam z  "odpadków". Nawet buzia jest z fragmentu białego tła, na którym są grafiki do wycięcia. Pomalowałam ją tylko markerami.


Album powstał na harmonijkowej bazie.


Grzbiet ozdobiłam wstążkami i wyciętymi grafikami z kolekcji.


Poszczególne strony ozdobiłam dodając wycięte elementy i obrysowując trochę czarnym cienkopisem.
Żeby Was nie zanudzić, niżej tylko kilka stron z albumu.







Dziękuję Wszystkim za życzenia świąteczne, za ciepłe słowa i odwiedziny tu na blogu.
Życzę spokojnego i radosnego popołudnia. :)

8 komentarzy:

  1. Album jest śliczny :0) a bobasek na chmurce przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! What a gorgeous baby album!! I love the beautiful papers you used and the details you added!! The baby on the cover is so sweet!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny i taki uroczy! Będzie super pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i bardzo delikatny,solidnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny i sama słodycz 😊papiery prześliczne i idealne do takich prac😊

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowana i kolorystyka i wykonanie . Bardzo delikatnie , pastelowo

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...