niedziela, 5 maja 2019

Komunijna nie tylko w bieli i ecru

Witajcie.
Weekend majowy już za nami. Dla mnie był to pracowity czas. Szkoda tylko, że pogoda nie rozpieszczała tych, którzy chcieli ten weekend spędzić bardziej aktywnie, np. w górach. Może za rok, będzie cieplej?
Dziś chcę Wam pokazać ukwieconą kartkę komunijną, którą zrobiłam jako gościną inspirację do wyzwania na blogu Cherry Craft.pl


Karteczka  w formacie DL powstała na bazie ze sklepu Rapakivi. Papiery, które użyłam to kolekcja "Pink Blossom" firmy Scrap And Me. 


Tło ostemplowałam "pismem" i ochlapałam białym tuszem. Dodałam kilka perełek w płynie.


Wokół tekturki, którą embossowałam białym pudrem ułożyłam klasyczną kompozycję z kwiatów 3D i tych wyciętych z arkusza papieru.



Zapraszam Was do wspólnej zabawy na bogu sklepu Cherry Craft.pl. Szczegóły wyzwania znajdziecie >>TU<<.
Dziękuję Wam za komentarze i wizyty. :*

9 komentarzy:

  1. Wiolu, cudna pamiątka,a kompozycja kwiatiwa idealna. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznotka :) na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna te karteczka! Śliczna, radosna kolorystyka, a kompozycja kwiatowa przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so stunning!! I love the beautiful design!! The flowers look amazing!! So gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ukwiecona komunijna tekturka :-)
    Świetnie wkomponowane gotowe roślinne elementy i sznurek :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pachnie wiosną ;) wspaniała kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycajaca♥️ przepięknie ukwiecona

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...