wtorek, 28 maja 2019

Kartka na osiemnaste urodziny

Witajcie!

Dziś przygotowałam radosną kartkę na 18-ste urodziny. Zrobiłam ją jako inspirację w ramach gościnnych występów na blogu Od A do Zet i na  kwieciste wyzwanie w Zielonych Kotach.


Kartka powstała z papierów firmy Zulana Creations ze sklepu Hobby Place. Wykorzystałam papiery z zestawów Cute Baby Boy, Cute Baby Girl i True Colors Beige. Kolejne warstwy naklejałam na kosteczki 3D. Dodałam kwiaty WOC, kilka kryształków. Nie mogło też zabraknąć  liczby 18 i oryginalnego imienia jubilatki, wyciętych wykrojnikiem MD. Całość ochlapałam bardzo delikatnie białym i czarnym tuszem.


Cyfry i litery pociągnęłam lekko promarkerem.



W kompozycji kwiatowej nie mogło zabraknąć też sznurka. ;)




Kartka jest mocno ukwiecona i radosna. Znacznie mniej szalona jak ta w poprzednim wpisie, choć przeznaczona dla tej samej osoby. Mam nadzieję, że obie kartki przypadły jubilatce do gustu. :)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie "Kwiatowy zawrót głowy" na blogu sklepu Zielone Koty.


https://sklepzielonekoty.blogspot.com/2019/05/wyzwanie-kwiatowy-zawrot-gowy.html

Dziękuję Wam za zaglądanie do mnie i za wszystkie komentarze pod moimi praca. Cieszę się, że znajdujecie czas by mnie odwiedzić i pozostawić po sobie ślad.
Dziękuję i pozdrawiam wszystkich cieplutko :)

11 komentarzy:

  1. Pięknie kolorowa :0) prawdziwy kwiatowy zawrót głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Przepięknie ukwiecona i bajecznej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kwiatowa pamiątka tego wyjątkowego dnia 😊pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie ukwiecona i radosna kartka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so gorgeous!! I love the beautiful layers and design!! The flowers are so pretty!! What a stunning card!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Aż trudno oderwać oczy od niej, bo tak przyciąga swymi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorowe i bardzo śliczne. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemnie się ją ogląda, jest ślicznie skomponowana... :) ma cudne kolorki, takie baśniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnie dostać taką piękną kartkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, kolorowa z bogatą kwiatową kompozycją :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...