sobota, 19 października 2019

Kartka z wianuszkiem

Witajcie!

Piękna pogoda za oknem. W takie dni z przyjemnością siadam na rower. Niestety dziś nie mogłam skorzystać z uroków jesiennej przejażdżki. Musiał wystarczyć spacer. Za to zrelaksowałam się przy biurku i coś pocięłam, pokleiłam a efekty możecie zobaczyć poniżej.
A wy jak spędzacie czas?

Kartka powstała z nowej kolekcji Altair Art "Midwinter", którą możecie wkrótce kupić w sklepie Hobby Place. Kolekcja jest piękna, kwiatowa, ma śliczne wzory i elementy do wycinania.  Ja nie mogłam się jej oprzeć i choć na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że są to papiery mocnych kolorach, to dziś stwierdzam, że nie jest to prawdą. A kartka poniżej pokazuje, że miłośnicy pasteli też znajdą w niej coś dla siebie. :)

Ozdobą mojej kartki jest wianuszek wycięty z okładki papierów.


Lekką kompozycję uzupełniłam tylko napisem i motylkami. Chorągiewki pod serwetką, wycięłam z dodatków kolekcji.



Wszystko lekko pochlapałam. Dodałam też kilka kryształków, sizal, sznurek i wstążkę. Na kartce nie ma za to ani jednego kwiatka 3D, a tak kartka i tak jest bardzo kwiatowa.


Dziękuję za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi wpisami. Życzę Wam udanego i kreatywnego tygodnia :)


9 komentarzy:

  1. Wspaniała praca, pełna uroku :) cudnie te motylki wygladaja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna karteczka! Cudny ten wianuszek! Mnie się bardzo podoba ta kolorystka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, świetnie skomponowałaś wszystkie elementy, nic nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna karteczka!!! A wianuszek cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Jaki cudny ten wianuszek, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje ta kartka z wianuszkiem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Też trochę obawiałam się wyrazistości tej kolekcji papierów, ale oferuje ona również mnóstwo delikatnych kart.
    Twoja praca jest przepięknym przykładem wykorzystania tego, co najlepsze w tych papierach. I już niewiele więcej dodatków potrzeba do osiągnięcia ideału :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...