wtorek, 29 czerwca 2021

Komplet z różami

Witajcie,

Ostatnio miałam okazję zrobić komplet z okazji przejścia na emeryturę. Miał być z kwiatami więc idealnie złożyło się z trwającym właśnie, na blogu sklepu Paper Heaven, wyzwaniem. Według wytycznych na pracy mają się znaleźć róże. Ja swoje zrobiłam ręcznie z foamiranu, dostosowując kolorystykę do pięknych papierów. Wykorzystałam najnowszą kolekcję "Różane wino". 

Wyzwanie trwa do 30.07.2021 r. 

Hello,

Recently I had the opportunity to make a set for a retirement. It was supposed to be with flowers, so it was a perfect match for the ongoing challenge on the Paper Heaven blog. According to the guidelines, there should be roses at work. I made my own hands from foamiran, adjusting the colors to the beautiful papers. I used the latest collection "Rose Wine".

The challenge lasts until 07/30/2021.







Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wsze komentarze i odwiedziny. Miłego dnia :)

Best regards and thank you for all your comments and visits. Have a nice day :)

Kartkę z kwiatami zgłaszam na wyzwanie w Zielonych Kotach "Tworzę, bo kocham" .
Ja kocham kwiaty. Uwielbiam swój ogród, przebywać w nim, dbać o niego, cieszyć się jego widokiem i uwielbiam robić kwiaty dedykowane papierom, z których robię swoje kartki. Moje kwiaty zrobiłam z białego foamiranu. Zabarwiłam go gelatosami, wygniotłam na ciepło i uformowałam. Ozdobiły kartkę i teraz cieszą oczy obdarowanej osoby. Lubie te momenty, gdy mogę obdarować kogoś moimi pracami i widzę, że sprawiłam tym komuś radość. Kocham te chwile, bo cudnie jest dawać komuś choć okruszek szczęścia. Dlatego właśnie tworzę, bo kocham to robić. :)
 

 

7 komentarzy:

  1. Wiolu, przepiękna kartka! A kwiaty są zjawiskowe! Wszystko super dopasowane. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycająca karteczka :) Twoje kwiaty są bajecznie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kwiaty masz kosmiczne, jak żywe :) Elka szczęściara :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycaj się Twoją karteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kartka, wspaniale ją ukwieciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!! Kwiaty jak żywe!! Cudowna praca!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...