piątek, 10 września 2021

Kartka ślubna/Wedding card

Witajcie!

Sezon ślubny w pełni. U mnie na biurku też ostatnio właśnie tak tematyka przewija się najczęściej. Dziś więc mocno ukwiecona kartka dla Młodej Pary. Utrzymałam ją w delikatnej kolorystyce, dodając jedynie mocniejszy akcent w postacie listków z papieru. Kwiaty, które tworzą kompozycję powstały foamiranu z wykrojników Kwiat jabłoni oraz Kwiatki AC2. Całość dopełnił napis, umieszczony na paskach wyciętych tłem

Hello everyone!

The wedding season is in full swing. At my desk, this is the topic that has been the most frequent lately. Today, now a very boulevard card for the newlyweds. I kept it up in color, adding only a stronger accent in the form of reading leaves. Flowers that give rise to foamiran from the Apple blossoms and Flowers AC2 dies. The whole thing was completed with an inscription on stripes cut out with a stripe background.

 





Użyłam: 

I used:

   


Miłego dnia! 
Have a nice day!
 

5 komentarzy:

  1. Przepiękna! Cudowne są te Twoje kompozycje Wiolu :) Kwiaty są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, zachwycająca kompozycja i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł z użyciem rameczki podoba mi się. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna, świetnie ukwiecona karteczka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...