niedziela, 3 października 2021

Pamiątka komunii

Witajcie!

Za oknem jesiennie a na moim biurku trochę przewrotnie, kwiatowo i komunijnie. A to wszystko za sprawą pamiątki na I Komunię Świętą. Jest to już chyba ostatnia w tym roku kartka w takiej tematyce. Troszkę nam się wydłużył sezon na tego typu prace, ale nie narzekam. Lubię kleić takie jasne, delikatne kartki.  

Papiery, z których zrobiłam moją kartkę, pochodzą z najnowszej kolekcji "Płatki na wietrze" od Paper Heaven. Dodałam do kompozycji z kwiatów listki, które wycięłam z bloczka Flowers i dopełniłam koronkami i wstążką od Old Fashion Ribbons.





Pozdrawiam wszystkich cieplutko i zmykam na niedzielny spacer. Trzeba korzystać z pięknej pogody. :) Udanego tygodnia dla Was kochani.




5 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...