wtorek, 1 lutego 2022

Kalendarz

Witajcie!

Lubicie planować? Czasem jest to po prostu konieczne, by zapanować nad planem dnia, tygodnia czy nawet miesiąca.  Dlatego zrobiłam sobie taki kalendarz, w którym będę zapisywać zadania na dany dzień. Może w ten sposób nie zapomnę o kilku sprawach do załatwienia? ;)

Robiąc mój kalendarz skorzystałam z gotowej bazy, którą ozdobiłam. Do zbudowania okładki wykorzystałam serwetkę folk, ramkę GM i paski. 

Jestem bardzo ciekawa jak Wy radzicie sobie z planowaniem dnia? Zapisujecie sobie w kalendarzu zadania do zrobienia, czy macie jakiś inny sposób na opanowanie swoich obowiązków? 

Hello!

Do you like to plan? Sometimes it's just necessary to keep track of the plan of the day, week or even the month. That's why I made myself a calendar where I will write down my tasks for the day. Maybe this way I won't forget about some things to do? ;)

When I making my calendar, I used a ready-made base which I decorated. I used a folk napkin, a GM frame and stripes to build the cover.

I'm very curious how do you manage to plan your day? Do you write down tasks to do in your calendar or do you have some other way to manage your duties?





Wykorzystałam

I used:

 

 
 
Miłego dnia!
Have a nice day!


6 komentarzy:

  1. Cudny - z takim kalendarzem rok musi być wspaniały.
    Ja zapisuję sobie zadania na dany dzień w kalendarzy, który stoi mi na biurku.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kalendarz :) Może gdybym taki miała, to zapisywałabym w nim swoje plany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada optymistycznie i uroczo, niech się tam znajdą same dobre zapiski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kalendarz, super dekoracja. Ja dotychczas zapamiętywałam wszystko, teraz po chorobie chyba potrzebuję notatnika lub kalendarza. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny kalendarz. Niestety trudno mi cokolwiek zaplanować takie jest moje życie może się kiedyś zmieni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...