czwartek, 17 lutego 2022

Proste zaproszenie komunijne i kilka kwiatów

Witajcie!

Dziś mam Wam do pokazania bardzo proste zaproszenie na I Komunię Świętą. Wykorzystałam w nim serwetkę folk, na którą przykleiłam warstwowo hostię. Dodałam też napis "Zaproszenie". Serwetkę wycięłam dwukrotnie. Pierwsza warstwa to zwykły biały papier. Natomiast drugą warstwę wycięłam w kalce. Dało to bardzo ciekawy i lekki efekt. 

 Hello!

Today I would like to show you a very simple invitation to First Holy Communion. I used a folk napkin in it, on which I glued the host in layers. I also added the word "Invitation". I cut the napkin twice. The first layer is plain white paper. On the other hand, I cut out the second layer in tracing paper. It gave a very interesting and light effect.




Obok kartki widzicie kwiaty, które zrobiłam z wykrojników Hortensja i Flowers AC4.

Next to the card you can see flowers that I made using Hortensja and Flowers AC4 dies.




Lubicie robić własnoręcznie kwiaty z foamiranu lub papieru? Ja bardzo i gdy tylko mam chwilę sięgam po wykrojniki i kleję je.

Do you like making your own flowers from foamiran or paper? I really do, and as soon as I have a moment, I reach for the dies and glue them.

Użyłam:
I used:
 
 

 

Miłego dnia!
Have a nice

7 komentarzy:

  1. Wspaniałe zaproszenie, a kwiaty...- zatęskniłam za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, delikatne i eleganckie zaproszenie :) A kwiaty??? Bajka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie Ci te kwiaty wychodzą, Wiolu, ja kiedyś próbowałam, ale jakoś sobie nie radzę z foamiranem. A zaproszenie pełne uroku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zaproszenie!! A kwiaty CUDOWNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, bardzo elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zaproszenia. Kwiatkami Twoimi się zachwycam. Ja też sama robię kwiatki z papieru czerpanego i lubię to chociaż nie mam wykrojników i musze poszczególne części wycinać nożyczkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze, delikatne zaproszenie i piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...