wtorek, 3 stycznia 2023

Nowy Rok - nowa kartka

Witajcie w Nowym Roku!

Niech będzie dobry dla Was, zdrowy a jeśli będzie nas chciał czym zaskoczyć to niech zaskakuje tylko pozytywnymi wydarzeniami. :)

W nowym wpisie w Nowym Roku przychodzę do Was z nową inspiracją. Za oknem mam wiosnę. Ciepłe słoneczko przygrzewa przez okno. Dlatego moja dzisiejsza praca jest też słoneczna i wiosenna. Zrobiłam ją z najnowszej kolekcji papierów Paper Heaven "Niczym tchnienie". Widzieliście już te piękne papiery? Jeśli jeszcze nie, to biegnijcie do sklepu, na IG lub FB, bo tam właśnie zobaczycie ją w pełnej krasie. Zobaczycie też inspiracje naszego DT z tych właśnie papierów. 

Ja zrobiłam kartkę urodzinową, z mnóstwem kwiatów w tle i w kompozycji. Są wiosenne, przenikają się kolorami i są warstwowo przyklejone z listkami, serwetkami, motylkami i wstążkami.





I jak Wam się podoba nasza nowa kolekcja? Cudnie wiosenna, prawda? Mi było szkoda zakrywać te piękne kwiatowe wzory, gdy kleiłam swoją kartkę. Może kolejną inspirację zrobię bardziej C&S? Zobaczymy. ;)

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę dużo zdrowia. U mnie ostatnio mało go. Ostatnie dwa tygodnie przymusowy odpoczynek i niesamowity kaszel. Mam nadzieję, że Wasze święta były bardziej radosne. Trzymajcie się kochani. :)




5 komentarzy:

  1. Cudowna kartka - tyle w niej wiosny i radości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka! Papierki i kwiatuszki prześliczne :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! No i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka w różu i fiolecie. Kwiatuszki super !. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...