sobota, 14 stycznia 2023

Kartka urodzinowa ze złotem

Witajcie!

Niedawno w Paper Heaven miała miejsce premiera najnowszej kolekcji papierów "Niczym tchnienie". Jest ona pełna "udawanych" złoceń" i delikatnych grafik. Osobiście zachwyciła mnie jej uniwersalność. W poprzednim poście pokazywałam Wam kartkę zrobioną właśnie z tej kolekcji. Zrobiłam na niej bogatą kompozycję z kwiatów, a dziś chciałabym Wam pokazać kartkę także na urodziny, bądź imieniny ale w trochę innej odsłonie. 

Tym razem jest ona stonowana, ozdobiona złotymi dodatkami.  Do kolekcji zrobiłam pasujące do niej kwiaty z foamiranu, które wśród listków i motyli tworzą cała kompozycję. W tle dodałam tekturkę, embossowaną złotym i vintagowym pudrem. Świetnie nawiązuje do papieru ze złotymi przetarciami pod nią.







Na blogu sklepu Paper Heaven trwa właśnie złote wyzwanie. Zapraszam Was do udziału. Jak zwykle na zwycięzcę czeka nagroda. :)

Pozdrawiam Was cieplutko dziękując za każdy komentarz i za każdą wizytę u mnie :*



6 komentarzy:

  1. Cudna kartka. Złote dodatki są fantastyczne:) i jakie śliczne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka Wiolu! Super wyglądają te złote dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka powstała, taka warstwowa, a papiery faktycznie super jak i Twoja z nimi inspiracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca karteczka! Przepiękna kompozycja, cudowne kwiatuszki i te złocenia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...