niedziela, 28 maja 2023

Kartka brama z opaską i kurs na jej zrobienie

Witajcie!

Sezon ślubny ostatnio króluje na moim biurku. Dziś kolejna kartka w tej tematyce. Przygotowując ją zrobiłam dla Was kursik video,  jak krok po kroku powstawała moja kartka. Na filmie możecie też zobaczyć jak zrobiłam bazę wraz z opaską. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało. 

Bazę zrobiłam z papieru wizytowego, a okleiłam papierami Paper Heaven "Niczym tchnienie". Do kartki bramy zrobiłam także opaskę, na której umieściłam całą kompozycję. Dodałam sporo listków, które pochodzą z bloczka flowers, a kilka wycięłam wykrojnikami. Całą kompozycję układałam "pod" rozmieszczenie kwiatów z tkaniny. Dodałam też wstążkę gnieciuszka a na koniec kilka kropel pearmarkera. 

Film możecie zobaczyć na moim kanale na YouTube i na kanale Paper Heaven. Zapraszam do oglądania i do tworzenia razem ze mną. 



I jeszcze kilka zbliżeń:











4 komentarze:

  1. Piękna kartka z opaską. Wspaniale ją ozdobiłaś kwiatkami i wstążkami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna romantyczna kartka.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka :) Cudowna kwiatowa kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...