poniedziałek, 12 czerwca 2023

Pamiątka Chrztu Świętego -videotutorial

 Witajcie po weekendzie!

Rozpoczynamy nowy tydzień a z nim kolejna inspiracja. Mam Wam do pokazania kartkę na chrzest święty, w której wykorzystałam papiery z kolekcji "Złota Dama". 
Pamiętacie, że w kolekcjach Paper Heaven pojawił się nowy format papierów, w rozmiarze 20x20 cm? I właśnie taki format użyłam. Przy okazji tworzenia nagrałam dla Was film z procesu tworzenia. Zapraszamy do oglądania i tworzenia razem ze mną. :) 

 Kursik znajdziecie TU


Piękne kwiaty z tkaniny zakupiłam u Mosi.




Życzę Wam pięknego i twórczego tygodnia. Dziękuję, że zaglądacie do mnie, zostawiacie kilka słów pod moimi pracami. :* 
 

 


3 komentarze:

  1. Piękna oryginalna praca Wiolu :) do zobaczenia we Wrocku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartka powstała a ta dziergana sukienka jest świetna i idealnie pasuje do chrztu świętego. Lubię bardzo ten format kartki więc jak dla mnie jest idealna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycająca karteczka! Kwiaty są cudowne a sukieneczka prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...