poniedziałek, 28 sierpnia 2023

Błysk nadziei w wersji urodzinowej

Witajcie!

W piątek zaprezentowaliśmy na blogu sklepu Paper Heaven Wam nowe, zimowe papiery "Błysk nadziei" a ja dziś chciałabym pokazać Wam moją inspirację z użyciem właśnie tej cudownej kolekcji. Jest ona zimowa, ale sami pewnie już zauważyliście, że wzory na niej są tak uniwersalne, że wykorzystać ją można do prac nie tylko w tej tematyce. Skleiłam więc kartkę urodzinową. :)




I jak Wam się podoba "Błysk nadziei" w takiej odsłonie? 

Pozdrawiam Was cieplutko i czekam na Wasze inspiracje z udziałem nowych papierów z Paper Heaven. Buziaki :*


 



3 komentarze:

  1. Przepiękna kartka. Papiery i kwiatki wspaniale ze sobą współgrają. Pozdrawiam.e

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i delikatne papierki :) A mnie nieustannie zachwycają Twoje kwiaty :) Cudowna karteczka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...