poniedziałek, 11 września 2023

Serdeczne życzenia czyli kartka na urodziny

Witajcie kochani!

Dziś na blogu sklepu Paper Heaven ruszyło kolejne wyzwanie. Tym razem mierzymy się z tematem urodzinowym. Z tej okazji przegotowałam kartkę z serdecznymi życzeniami. Zrobiłam ją z zimowej kolekcji " Błysk nadziei". 

Bazę DL okleiłam warstwowo, dodając dystanse pod kolejne warstwy. Kompozycję z kwiatów ułożyłam wokół digi stempla (również z Paper Heaven).


 
Listki wycięłam z gratisowych pasków. Świetnie pasowały mi do lekko złotych printów na papierze. 


 
Kompozycję uzupełniłam kulkami i kroplami z białego pearmarkera.


Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanego tygodnia. :*

4 komentarze:

  1. Cudowna karteczka! Przepiękna kompozycja i prześliczna, delikatna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taką pastelową kolorystykę. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...