wtorek, 26 marca 2013

Bliźniaczki

Kiedy dotarł do mnie ten stempelek z Agaterii nie mogłam powstrzymać się, by nie użyć go do karteczek świątecznych. ;)
Powstały dwie wiosenne wersje. Jedna z blond a druga z ciemnymi włosami.

 
Stempelki wycięłam i podkleiłam na kosteczkach dystansowych w taki sposób, by wyglądało jakby Łucje szły.
 



 
Mam nadzieję, że uchwyciłam to na zdjęciach.

Jako ciekawostkę zdradzę Wam, że żółte kwiatuszki na błękitnej kartce są wycięte ze "zwrotki", czyli potwierdzenia pocztowego.
Takie fajne rzeczy mam w szufladzie. Leżały sobie zapominane i dopiero przy porządkach wpadły mi w ręce. Polecam nie są zbyt grube i nie obciążają dziurkaczy. :)


Czy u Was też jest tak zimno jak u mnie? Może macie jakieś wieści od Wiosny?
Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i komentarze. :*

26 komentarzy:

  1. Ależ Ty jesteś oszczędna! Wszędzie znajdujesz materiały do twórczej pracy :) Dziewuszka fajnie pokolorowana, nadaje takiej lekkości pracy i figlarności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Raczej zapominalska, bo leżały tam już parę lat ;)
      I pewnie wylądowałyby w koszu ale miały taki ładny kolor. :))))

      Usuń
  2. Śliczne karteczki a kolorowanki SUPER !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izuniu :)
      To kolorowanie strasznie mnie wciągnęło. :)

      Usuń
  3. Jest bardzo zimno....
    Śliczne Łucje :) kartki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu. :)
      Pocieszające jest to, że ta zima przecież musi się kiedyś skończyć. Oby tylko jak najszybciej. :))))

      Usuń
  4. Obie karteczki śliczne:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale urocze! Ta z ciemnowłosą Łucją wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ciemne włosy ciągle są dla mnie sporym wyzwaniem, zdecydowanie wolę kolorować blond. :D

      Usuń
  6. ślicznie pokolorowane ;) na tej z ciemnowłosą Łucją faktycznie wygląda jakby szła, bo tło przypomina niebo i zieloną trawkę :) ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Dokładnie takie same skojarzenie miałam jak na nią patrzyłam. :D

      Usuń
  7. Piękne karteczki, pomysłowo potraktowałaś stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, stempelek ślicznie pokolorowany :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Ci za przepiękną kartkę :*
    Powiem Wam dziewczyny po cichutku że zdjęcia nie oddają w pełni uroku karteczek ;)
    Co do jednej jestem pewna że jest 100 razy piękniejsza na żywo bo mam ją u siebie ! macam, wącham, obracam- i nie mogę uwierzyć że to jest stempelek pokolorowany :O :O :O
    Dokładnie, precyzyjnie i z pełną wprawą- jak dla mnie MISTRZOSTWO !
    Wiola- podziwiam Cię :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci Iwonko:)
      Cieszę się, że karteczka dotarła i podoba Ci się. :)

      Usuń
  10. a teraz zwrotek zabraknie na poczcie.... haaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...