sobota, 16 marca 2013

Wielkanocna

Kolejna karteczka na Wielkanoc w wersji wielokolorowej. Przyda się trochę koloru gdy za oknem biało jak okiem sięgnąć.


Jest bardzo przestrzenna. Każda warstwa podklejona kosteczkami dystansowymi. Do tego piórka. 


 Sama się wpasowała idealnie w wyzwanie stempel&karton "gniezdko".


Mam nadzieje, że tak kolorowa karteczka przywoła wiosnę i wszystko wokół się zazieleni.
Zgłaszam ja więc do zabawy w scrapki.pl "Wiosna, ach to ty" oraz paperia.


Cieszę się, że podobały Wam się bazie na poprzedniej karteczce.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu. :)

P.S. Próbuję od jakiegoś czasu dodać Link Within, niby działa ale pokazuje mi tylko trzy pierwsze wpisy. Pozostałych nigdzie nie widać. :((((
Co mogłam zrobić nie tak? Może problem jest w pisaniu postu a nie w samym gadżecie?
Czy macie jakieś rozwiązanie?

10 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka! Dzieki za przepis na bazie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka!
    Jestem ciekawa co się wykluje z tych niebieskich jajeczek,może reniferek ...hi hi

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama radość :) Świetne kolory, mogłyby mnie zainspirować ;)
    Co do linka, to może niewłaściwie wybrałaś ilość pokazywanych miniatur?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Wybrałam standardowo 3.
      Poczytam jeszcze na forum bloggera. Może coś znajdę.

      Usuń
  4. Śliczna karteczka, kolory cudne, a gniazdko z kwiatami wokół jest przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka :)
    Z linkin nie pomogę... kiedyś próbowałam pomóc i dodać ten gadżet na koleżanki blogu i w ogólne nic się u niej nie pokazywało...
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu. :)
      Ten gadżet, widać, nie tylko mi sprawia psikusa. ;)

      Usuń
  6. Ale radośnie i kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczna kartka :) fajnie wyeksponowane gniazdo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka- piękne kolory, warstwowość i pióreczka!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...