czwartek, 28 marca 2013

Ostatnie wielkanocne

Chciałam Wam dziś pokazać ostanie wielkanocne karteczki w tym roku. Chyba ;) Czas pokaże, czy na pewno. ;)

Dwie pierwsze powstały pod natchnieniem warsztatów u Moni. :)


A dwie kolejne to wynik uzależnienia od kolorowania promarkerami. ;)
Pisanki to kolorowanki dla dzieci, zeskanowane i zmniejszone do odpowiednio mniejszych rozmiarów.


Wesołe i mocno kolorowe papierki oraz stempel pochodzą ze sklepu Lemonade.
Jeszcze zbliżenia ;)



Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam Was serdecznie. :)

10 komentarzy:

  1. Wszystkie są przepiękne! Niesamowicie mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosne jak zbliżające się święta :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No prześliczne są te karteluszki! A jak cudnie pokolorowałaś te pisanki :) Ja właśnie tak lubię Wielkanocne wytwory - radośnie i barwnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki !
    wpadłaś kobieto w nałóg promarkerowy,hi hi

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, kolorowe i radosne :) Pięknie Ci wychodzą kolorowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne koszyczki ;) świetnie Ci idzie kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory, tego mi brak za oknem... Ciekawy pomysł i wykonanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne!!!

    Wszystkiego co najlepsze na Święta:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądają koszyczki w wersji aż tak przestrzennej, ale ja juz sobie zostawiam ten pomysł na następny rok... podziwiam perfekcję w kolorowaniu, dla mnie to całkowita abstrakcja więc szacunek za cierpliwość i dokładność.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, radosne, kolorowe :) Szczęśliwych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...