poniedziałek, 4 marca 2013

składaczek na 40 urodziny


Moja sieciowa przyjaciółka Iwona obchodziła niedawno 40 urodziny. Taka okrągła rocznica nie może przejść bez echa. :)
Przygotowałam dla niej małą niespodziankę w postaci składaczka z męskimi pin-upami.
Zewnętrzną okładkę ozdobiłam ręcznie zrobionymi różyczkami,



  dodałam wymowny napis (kiedyś podobny napotkałam w sieci) :)

(zdjęcie pożyczone od Iwony)

 I po grzecznej okładce, zaskakujący środek z tekstami do obrazków:




 

 Lubię robić te składaczki. Już same parodie póz i min jakie robią ci panowie mnie rozbawiają. Mam nadzieję, że osobom które kiedyś dostały ode mnie takie kartki też sprawiły radość.

Słoneczko świeci za oknem, chyba wiosna jest tuż tuż. :) Życzę Wam udanego tygodnia.

Dziękuję pięknie za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami. :*

11 komentarzy:

  1. Świetna kartka ,a jaką robi furore wśród płci pięknej ,hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracochłonna robótka, ale jaki efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna! Świetny pomysł i napis z przodu kartki jest fantastyczny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności robisz, a ta kartka dla jubilatki jest wspaniała. Pozdrawiam :o)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za jeden z wielu pięknych prezentów :*
    Panowie robią furorę - moje koleżanki z pracy chciałyby mieć chociaż po jednym z nich- ale ja jestem nieuczynna- WSZYSCY SĄ DLA MNIE !!- ha,ha,
    Pozdrawiam gorąco :*
    Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysl, hahah, a kto wymyslał te śmieszne rymowanki?
    Dziękuję za inspiracje i odwiedziny w Hopmart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :*
      Rymowanki to taka moja grafomania.;)

      Usuń
  7. świetny składaczek, bardzo podobają mi się te teksty, super pomysł i śliczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetny pomysł! Miło dostać taką śliczną niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te pin-upy ;-D A wierszyki też bosssskie ;-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...