poniedziałek, 4 marca 2013

składaczek na 40 urodziny


Moja sieciowa przyjaciółka Iwona obchodziła niedawno 40 urodziny. Taka okrągła rocznica nie może przejść bez echa. :)
Przygotowałam dla niej małą niespodziankę w postaci składaczka z męskimi pin-upami.
Zewnętrzną okładkę ozdobiłam ręcznie zrobionymi różyczkami,



  dodałam wymowny napis (kiedyś podobny napotkałam w sieci) :)

(zdjęcie pożyczone od Iwony)

 I po grzecznej okładce, zaskakujący środek z tekstami do obrazków:




 

 Lubię robić te składaczki. Już same parodie póz i min jakie robią ci panowie mnie rozbawiają. Mam nadzieję, że osobom które kiedyś dostały ode mnie takie kartki też sprawiły radość.

Słoneczko świeci za oknem, chyba wiosna jest tuż tuż. :) Życzę Wam udanego tygodnia.

Dziękuję pięknie za wszystkie miłe słowa pod poprzednimi postami. :*

12 komentarzy:

  1. Świetna kartka ,a jaką robi furore wśród płci pięknej ,hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. Pracochłonna robótka, ale jaki efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna! Świetny pomysł i napis z przodu kartki jest fantastyczny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności robisz, a ta kartka dla jubilatki jest wspaniała. Pozdrawiam :o)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za jeden z wielu pięknych prezentów :*
    Panowie robią furorę - moje koleżanki z pracy chciałyby mieć chociaż po jednym z nich- ale ja jestem nieuczynna- WSZYSCY SĄ DLA MNIE !!- ha,ha,
    Pozdrawiam gorąco :*
    Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysl, hahah, a kto wymyslał te śmieszne rymowanki?
    Dziękuję za inspiracje i odwiedziny w Hopmart

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :*
      Rymowanki to taka moja grafomania.;)

      Usuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny składaczek, bardzo podobają mi się te teksty, super pomysł i śliczne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny pomysł! Miło dostać taką śliczną niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te pin-upy ;-D A wierszyki też bosssskie ;-D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...