sobota, 2 marca 2013

mam i ja ...

Zobaczymy na ile starczy mi zapału na prowadzenie bloga, ale mam i ja. ;)

Witam Was serdecznie. :)
Mam na imię Wioletta. Jestem szczęśliwą żoną, mamą parki cudownych dzieciaczków.
Jaka jestem? tak naprawdę tego nie wie nikt ... 
W wolnej chwili chwytam za nożyczki, skalpel i wycinam, kleję, "tworzę" te swoje (po)tworki.
Od kilku miesięcy scrapbooking stał się moim hobby, któremu poświęcam czasem więcej a czasem mniej wolnego czasu. 
Jak to się zaczęło...
Parę lat temu postanowiłam zrobić kilka karteczek na Święta Wielkanocne. W ruch poszły nożyczki, klej, bibuła, kolorowy papier. Potem była dłuuuuga przerwa. Potrzebowałam chyba inspiracji i wtedy na swej drodze spotkałam mnóstwo kreatywnych osób. Dziękuję Wam dziewczyny za tego "kopa" :*
Zaczęłam zaglądać na blogi, czytać tutoriale i próbować coś samej zrobić. Początki były trudne.
Mogę jednak powiedzieć, że wciągnęło mnie na dobre. :)

Podobno zacząć jest najtrudniej więc ...
pierwsze koty za płoty. ;)

5 komentarzy:

  1. N A R E S Z C I E !!!
    Doczekałam się twojego bloga i bedę podziwiać twoje cudeńka !
    Powodzenia w prowadzeniu bloga
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Juuuppi !!!
    Doczekałam się wreszcie :)
    Ciesze się i trzymam kciuki :*
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...