piątek, 4 kwietnia 2014

Kolejne karteczki świąteczne

Parę dni temu miałam okazję po raz kolejny uczestniczyć w warsztatach prowadzonych Monikę. Jestem teraz bogatsza o nowe umiejętności i triki, którymi Monia jak zawsze się z nami dzieliła. A przede wszystkim spędziłam popołudnie w miłym towarzystwie i w świetnej atmosferze. Pracowałyśmy jak pszczółki i w ciągu trzech godzin zrobiłam cztery karteczki. Niesamowite, bo czasem zrobienie jednej mi tyle zajmuje.


Na rozgrzewkę wykonałyśmy taką oto karteczkę:


Potem zabrałyśmy się za  kolejną z kompozycję na jajku. Pobawiłyśmy się też niesfornymi mikrokulkami. ;)


Kolejna - z gniazdkiem, na przepięknej serwetce z delikatnymi listkami i kwiatkami.


I na koniec inwencja własna z kolorowym wianuszkiem i przepiórczymi jajeczkami. ;)


Digi stemple na kartkach  od Wikuchy pochodzą z tej strony.
Dziękuję za odwiedziny i życzę wszystkim udanego weekendu.:)

37 komentarzy:

  1. Widzę, że warsztaty były bardzo udane.
    Piękne karteczki powstały.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no zajęć z Moniką to Ci bardzo zazdroszczę , bo to prawdziwa mistrzyni . Trzy godziny to też mi schodzi na jednej karteczce , bo ciągle coś udoskonalam . Co do karteczek są niezwykłe szczególnie ta z wianuszkiem , niezwykle urokliwa ale i ta z gniazdem niesie prawdę ... o świętach no i tej opleciony krzyż - cudeńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne karteczki świąteczne.Piękne kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki. Świetne kopozycje i dobór kolorów.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki, to białe jajo ma śliczną strukturę , jajeczka w gniazdku i wianuszek...piękne prace i cudownie wykorzystany czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne!!! szczególnie podoba mi się druga z embossingowym jajem i ostatnia z wianuszkiem

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie przepiękne - wianuszek piórkowy rewelacyjny - jednym słowem cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiolu, są przepiękne, nie wiem, która ładniejsza. Zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu, nie pogratulowałam Ci jeszcze projektowania dla Rae. Gratulacje serdeczne! Z opóźnieniem, ale ja ostatnio z niczym nie nadążam. Super, bardzo się cieszę, że będę Cię również tam oglądać! Buziaki serdeczne :)

      Usuń
    2. Asiu, dziękuję. :* Będę się chwalić za parę dni z pierwszą inspiracją. :)

      Usuń
  9. Prześliczne kartki, w oko wpadła mi ta z gniazdkiem, bardzo urocza.
    I ja też gratuluję Ci nowego DT, bardzo się ucieszyłam, gdy zobaczyłam znajomą twarz na sklepowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Już niedługo debiut. Mam tremę, ale może będzie dobrze. ;)

      Usuń
  10. Nie wiadomo, która najpiękniejsza, każda pełna uroku i delikatności. Cudne i tyle :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne wiosenne karteczki, lekkie, delikatne... super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne!!! Klimatyczne, wiosenno-świąteczne, a do tego kolorowe i radosne - kwintesencja świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki! Widać, że było warto :) Aż żałuję, że nie mogłam się również wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! bardzo, bardzo wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne. nie umiem zdecydować która naj. ta z jajeczkiem niesamowita, z gniazdkami cudowna. z wianuszkiem śliczności

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są wszystkie, zwłaszcza ostatnia mnie zachwyciła :) Bardzo się cieszę, że mogłyśmy znowu razem powarsztatować :D
    Dodam tylko, że na kartce z gniazdkiem używałyśmy digi stempla od Wikuchy http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2013/03/wielkanocne-digi-od-wikuchy.html ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj, przepiórcze jajeczka wpadły mi w oko, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. kapitalne kartki :) szczególnie te "jajeczne" mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniały zestaw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne! Podziwiam, że każda jest zupełnie inna od pozostałych :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne karteczki- szczególnie wianuszkowa przypadła mi do gustu ale i niebieskawa jest genialna!!!! Pięęękny set!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczneee...., co jedna to piękniejsza. Jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne, wielkanocne i wiosenne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne kartki! Zakochałam się...
    Też chciałabym mieć możliwość uczestniczenia w jakiś warsztatach, ale niestety się nie da ;(

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne karteczki. Moje serce skradła ta z gniazdkiem - cudowny pomysł! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie śliczne, można oglądać, przyglądać się i podziwiać bez końca:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe karteczki. Są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne są! Z jajeczkami- obłędnie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne wszystkie,takie optymistyczne, wiosenne i każda inna:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale śliczności, Prawdziwa przyjemność dostać takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  31. zbyt długo mnie u Ciebie nie było... a kartki takie piękne! normalnie oczopląsu dostałam :)) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne te kartki, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...