niedziela, 15 grudnia 2019

Ostatnia świąteczna kartka w tym roku

Witajcie!

Dziś przybyłam z ostatnią już kartką Bożonarodzeniową. Zrobiłam ją z papierów Zulana Creations. Papiery są naprawdę uniwersalne. Z powodzeniem, można je wykorzystać nie tylko w ukwieconych pracach, czy tych dzieciaczkowych ale też innych projektach, np właśnie świątecznych.

Moja kartka jest mroźna, zimowa, na bazie niebieskiego papieru z delikatnymi refleksami.


Na serwetkach umieściłam  napis z tekturki, a wokół ułożyłam kompozycję z kwiatów, szyszek olchy, śnieżynek, koronki, wstążki i oczywiście sznurka. :)


Dodałam też trochę kulek, które pomalowałam białą farbą a następnie ochlapałam niebieską mgiełką. 


Całość pochlapałam białym tuszem.


A szyszki mocno pomalowałam na biało. 


W kompozycji umieściłam też jelonka, który wygląda za kwiatka. ;)


Kartkę zgłaszam na koronkowe wyzwanie w TDZ



Dziękuję Wam za odwiedziny o komentarze. Pozdrawiam was cieplutko i życzę udanej niedzieli. :)

12 komentarzy:

  1. Śliczna kartka! Taka mroźn. Aż człowiek zerka tęsknie za okno czy aby śnieg nie pada :) Niestety pozostaje tylko podziwiać takie prace :)
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna, cudna kolorystyka idodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna! Przepięknie w tych błękitach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. PRZEPIĘKNA!! Delikatna i elegancka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. С новым годом вас! Открытка просто шикарная. Спасибо,что делаете вместе с нами свои работы. Ждём вновь в TDZ. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńko, piękna karteczka, dawno mnie tu nie było, a szkoda, bo cuda Wiolu tworzysz <3, bardzo dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam serdecznie Magda DT

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, delikatna, zimowo urocza! Dziękuję Ci za zgłoszenie się do wyzwania Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...