środa, 11 grudnia 2019

Spełnienia marzeń!

Witajcie,
Niedawno na wirtualne półki sklepu Hobby Place trafiły kolejne trzy kolekcje papierów Zulana Creations.
Nie mogłam się oprzeć zestawom z pięknymi wzorami i kolorami. Dzisiejsza inspiracja powstała właśnie z jednej z nich - "Scrappy Chic - Gray", czyli połączenie lekkiej szarości z delikatnym różem.
Moją kartkę urodzinową okleiłam wzorami z papierów 05 i 04. Dodałam bogatą kwiatową kompozycję, ułożoną na serwetce z Craft Passion.




Pod papierowymi kwiatami 3D przykleiłam kilka wyciętych z okładki kolekcji róż i listków. 


Kompozycję uzupełniłam napisem "Spełnienia marzeń!"


Obok kwiatów przykleiłam też wstążkę w delikatnym odcieniu różu. Całość ochlapałam czarnym i białym tuszem.



Dziękuję Wam za odwiedziny i pozostawiony po sobie ślad w postaci komentarza :* 
Pozdrawiam wszystkich cieplutko!

10 komentarzy:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...