środa, 18 listopada 2020

Kartka bożonarodzeniowa w tradycyjnych kolorach

Witam!

Korzystając z tego, że mam ochotę na klejenie kartek świątecznych idę za ciosem i kleję je gdy tylko mam chwilkę wolnego czasu. Oczywiście jak każdy, chciałbym mieć go znacznie więcej, ale cieszę się i z tego, który uda mi się wygospodarować. 

Dziś pokaże Wam kartkę w tradycyjnych świątecznych kolorach. Będą więc czerwienie, zielenie i brązy. :)
Na warsztat wzięłam papiery LemocnCraft z kolekcji "This Christmas". Jest w nich tyle ciepła, że wystarczy tylko kilka drobiazgów i kartka sama się klei. Jeszcze gdy wykorzystasz  ponadczasowy i uniwersalny układ kompozycji, po prostu robisz ją w kilka minut. Wykorzystałam więc rozmieszczenie z poprzedniej kartki i oto powstała nowa kartka świąteczna.


W kompozycji umieściłam ramkę z masy plastycznej, która podkreśla grafikę w tle kartki (wykorzystałam to, że na papierze już były świece). Obok przykleiłam kilka wyciętych z papieru elementów. Dodałam poinsecje z papieru czerpanego i wstążkę old ribbon.



Jak to u mnie, nie mogło zabraknąć też sznurka i chlapań.

A jak Wasze kartki świąteczne? Zrobiliście już? A może w tym roku stawiacie na gotowe?
Nieważne jakie to będą kartki. Ważne, że życzenia, które w nich napiszecie będą ciepłe i od serca. :) 

Kartkę zagaszam na wyzwanie z tablicą inspiracyjną na blogu sklepu LemonCraft. :) 


Pozdrawiam Was cieplutko, dziękując za odwiedziny, komentarze. Życzę Wam dużo zdrowia. :)

16 komentarzy:

  1. Jaka piękna kartka:) Cudownie skomponowana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedna z najpiękniejszych jakie widziałam ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne robisz te Świąteczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!!! Zapachniało świętami :DDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna karteczka Wiolu. Jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi bardzo, że spodobała Ci się. 😘

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko. 😘
      Strasznie mi miło, że podobają Ci się. 🥰

      Usuń
  7. Śliczna praca. Pozdrawiam z Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, świeczki idealnie wpasowały się w ramkę. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magdalena z Lemoncraft.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...