niedziela, 29 listopada 2020

Kartka świąteczna wg mapki

Witam Was!

Pozostaję w klimacie kartek świątecznych. Dziś ostatnia z serii kartek wg mapek Gosi.Mosi, ale nie ostatnia bożonarodzeniowa. ;)

Podobnie jak poprzednio, sięgnęłam po papiery z kolekcji Paper Heaven (Galeria Papieru). Znów nie są to kolekcje typowo świąteczne, ale moim zdaniem robiąc kartki świąteczne nie trzeba zawsze sięgać po papiery dedykowane do prac bożonarodzeniowych. I odwrotnie, na kartkach/ pracach nieświątecznych również można stosować kolekcje świąteczne.

Na mojej kartce nie mogło zabraknąć papierowych poinsecji. Zrobiłam je z wykrojników Rosy Owl. Dodałam kilka gałązek świerku, ostrokrzewu i kulek, nawiązując tym samym do digi stempla, jaki przykleiłam na mojej kartce.



Na koniec, tradycyjnie mapka, wg której skomponowałam kartkę. 

Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa i wizyty. Pozdrawiam Was i życzę dużo zdrówka. :)


4 komentarze:

  1. Bardzo ładna kartka . Fajnie że jest w poziomie a nie w pionie jak większość. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności- biel i koronki tak lubie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Pięknie skomponowana :) Kwiaty prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała karteczka!! Piękna kompozycja!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...