środa, 2 grudnia 2020

Bożonarodzeniowa z konikiem

Witajcie w ten grudniowy poranek!

Dziś chcę Wam pokazać pierwszą z kilkunastu kartek, które zrobiłam w ramach zabawy Świąteczne Kartkowanie z Paper Heaven na FB. Cykl składać się będzie z 10 "lajwów". Za nami już półmetek. Kartek zrobiłam sporo, więc pewnie codziennie będę coś pokazywać, o ile oczywiście starczy mi czasu na wpisy. hahaha
Czy Wy też bierzecie udział w zabawie? 

Moja pierwsza kartka, powstała do mapki. Jest bardzo jasna, z dodatkiem kilku elementów w czerwieni dla kontrastu.  Papiery to kolekcja "Białe jak śnieg".

W kompozycji nie mogło zabraknąć kwiatów. Tym razem zrobiłam je z foamiranu, do zrobienia których zmobilizowała mnie Asia Szulik na swoim Vlogmasie. Oprószyłam je brokatem, by troszkę się skrzyły.




Dziękuję wszystkim za zaglądanie do mnie, komentowanie. Cudowne, że jesteście. :*
Trzymajcie się zdrowo.

5 komentarzy:

  1. Kolejna Twoja kartka zachwyci odbiorcę kartki. Piękna :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczna , uwielbiam Twoje karteczki, sa magiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Cudnie wygląda to zestawienie kolorków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, bardzo klimatyczna karteczka :) Rozkręciłaś się świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...