niedziela, 14 marca 2021

Album ślubny

Witajcie!

Jakiś czas temu pokazywałam Wam kwiaty, które robiłam do albumu ślubnego. Trochę trwało zanim album został wykończony, zdjęcia wklejone i dodarł do adresatów.  Zatem dziś chciałabym go Wam pokazać. 

Album powstawał od początku wg kursu Asi Szulik na YT. Wykorzystałam do jego zrobienia papiery Lemoncraft, które idealnie pasowały mi do klimatu zdjęć. Bazę skleiłam z tektury i okleiłam papierem dedykowanym do tworzenia. Okładkę zdobi koronka, tekturka od Miszmaszpapierowy i własnoręcznie zrobione kwiaty, nawiązujące do kompozycji z papierów użytych w albumie. Zdjęcia niestety nie uchwyciły faktycznych kolorów róż. Są one kremowe z delikatnym różem w środku i na końcach.

Wnętrze albumu to liczne zakamarki, klapki, kieszonki zamykane na magnesy. Zdjęcia ukryłam w większości właśnie pod nimi.



Oprócz zdjęć w albumie znalazły się słowa przysięg, które Młoda Para składała sobie w urzędzie i kościele, a także słowa listu zazwyczaj czytanego w trakcie mszy świętej na takie okazje. :)

W albumie ukryty też została kopia wpisu do księgi małżeństw. Zostawiłam kilka elementów, by adresaci albumu mogli dopisać coś od siebie.


Strony ozdobiłam delikatnie tekturkami oraz elementami wyciętymi wykrojnikami. Dodałam też kilka kropek za pomocą perełek w płynie.




Album w środku jest "czysty", ale nie mogłam odmówić sobie i okładkę delikatnie pochlapałam tuszem. Zgasiłam przy okazji ostry kolor zieleni listków.


Album powstał jako prezent dla moich rodziców. Zdjęcia w takiej oprawie bardzo im się spodobały. Tym bardziej, że czekały na oprawę prawie 50 lat!

Mój album, a w zasadzie okładkę zrobiłam do wytycznych bingo na blogu Paper Heaven. Wybrałam linię róże - koronka - perełki. 

W moim albumie zamknęłam ulotne i nastrojowe wspomnienia, niczym wiosenne impresje, zgłaszam więc go na wyzwanie w Zielonych kotach. 

Dziękuję Wam za wszystkie odwiedziny i komentarze. :*

Są one dla mnie bardzo, bardzo ważne i budujące. Dzięki nim wiem, że idę w dobrym kierunku z nimi pracami i kompozycjami.
Pozdrawiam Was cieplutko. :)

9 komentarzy:

  1. Gratulacje dla rodziców :) piękna pamiatka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album!! Wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent wykonałaś dla rodziców. Kwiatki wspaniale zdobią album. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycający album i cudowny prezent :) A kwiaty są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiolu, cudny album i niezwykła pamiątka 🥰 podziwiam i pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny i bardzo bogaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. You made great job! Gorgeous album😻👏🏻👏🏻Love your work with cutting dies. Thank you for taking part in Paper Heaven Challenge!💗

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...