niedziela, 21 marca 2021

Żonkile na pierwszy dzień wiosny

Witajcie!
Jak spędzaliście pierwszy dzień wiosny? Pogoda u mnie niestety nie nastrajała do wyjścia z domu. Postanowiłam więc inaczej umilić sobie ten czas i zrobiłam wiosenne kwiaty w ciepłym słonecznym kolorze. Padło zatem na żonkile. :)

Z białego foamiranu wycięłam płatki za pomocą wykrojników Rosy Owl. Zabarwiłam je potem gelatosami  i uformowałam na gorąco. W ten sposób trochę słonecznej wiosny zagościło na moim biurku. Niedługo kwiatki powędrują na kartkę wielkanocną.



 

Dziękuję Wam ślicznie za przemiłe komentarze pod moimi postami. Trzymajcie się zdrowo. :*


3 komentarze:

  1. Cudowne! Przepięknie wyszły Ci te żonkile :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są :) Dobrze, że je zrobiłaś, bo na wiosnę w tym roku chyba trzeba będzie długo czekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kwiatuszki u Ciebie zakwitły :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...