poniedziałek, 29 marca 2021

Bądź sobą!

Witajcie!

Jak Wam idą przygotowania do świąt? Ja jestem w ciągłym niedoczasie. Może to wszystko przez ostatnią zmianę czasu? ;)

Dzisiejsza inspirację, którą chciałabym Wam pokazać powstała po obejrzeniu filmu Karoliny Bukowskiej z jutowym sercem, w ramach zabawy HOPLandia "Wiosenny You Tube Hop2021-Kwiaty we włosach".

Moje serce powstało na bazie pokrytej materiałem. Tło stworzyłam dzięki masce i mgiełkom, nałożonych pędzelkiem. Zbudowałam kompozycję ze skrzydłami. Umieściłam w niej ramkę z masy i symboliczną maskę, nawiązując do napisu. Przykleiłam też kilka kwiatów z foamiranu i uzupełniłam kamyczkami. Całość pokryłam delikatnie białą farba i dodałam trochę koloru złotą oraz różową mgiełką. Miejscami embossowałam pudrem vintage z drobinkami złota (na zdjęciach mało widać, że złoto delikatnie błyszczy się). W tle odbiłam stempel z napisami. Przykleiłam też motywujący napis.







Dziękuję, że zaglądacie, znajdujecie czas by zostawić kilka słów pod postami.  :*
Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko. Miłego, twórczego tygodnia. :)

4 komentarze:

  1. Zachwycająca praca bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie połączyłaś w tej pracy i serce i skrzydła i maskę. Przepiękna praca!. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie ozdobione serduszko :) Bardzo pozytywna i piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...