wtorek, 23 listopada 2021

Kartka świateczna z pudełkiem

Witajcie!

Dziś kolejna inspiracja w ramach ScrapMasu 2021 u Asi.  Tym razem kartka przestrzenna z pudełkiem,  w tradycyjnych kolorach. Poinsecje powstały z białego foamiranu. Możecie sobie tylko wyobrazić jak wyglądały moje palce po barwieniu pianki na czerwono. ;) Było, delikatnie mówiąc, bardzo czerwono, ale czego nie robi się, by utrzymać kolorystykę i klimat. hihihi

Użyłam baz z Rzeczy z papieru i papierów Lemoncraftu. Ułożyłam kompozycję z wyciętych z papieru elementów. Dodałam na choince parę "bombek" z pearmarkera i oczywiście przykleiłam poinsecje. Teraz kartka w pudełku czeka na wpisanie życzeń i wręczenie.






Link:
ScrapMas2021 dzień 7

Czy Wy też bawicie się z Asią?
Pozdrawiam wszystkich cieplutko. :*


3 komentarze:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...