piątek, 26 listopada 2021

Kartka świąteczna

Witajcie!

Za oknem ciągle jesień, a ja na biurku rozpoczęłam jakiś czas temu sezon zimowy. Świąteczne dodatki, brokat i wykrojniki opanowały moje biurko. Dziś chciałabym pokazać wam kartkę z shakerboxem. Ozdobiłam ją zimowymi kwiatami zrobionymi za pomocą wykrojnika Poinsecje. Dodałam kilka listków, bombek i oczywiście świąteczny napis Wesołych świąt. A Wy robicie już swoje świąteczne kartki? 

Hello everyone!

It's still autumn outside the window, and I started the winter season on my desk some time ago. Christmas accessories, glitter and die-cuts have taken over my desk. Today I would like to show you a card with a shakerbox. I decorated it with winter flowers made with a Poinsettias die. I added a few leaves, baubles and of course the Christmas inscription Merry Christmas. Are you already making your Christmas cards? 




Moja kartkę zrobiłam też w ramach zabawy ScrapMas2021 z Asią Szulik, na jej kanale na YT. Asia mobilizuje genialnie do robienia świątecznych prac, więc nie można przejść obojętnie obok jej zabawy. 

I also made my card as part of the ScrapMas2021 game with Asia Szulik, on her YT channel. Asia mobilizes brilliantly to do holiday work, so you can't ignore her fun.

Link:
ScrapMas2021 dzień 18

 

Użyłam/ I used:


   
 
 Miłego dnia!

Have a nice day!


 

5 komentarzy:

  1. Karteczka absolutnie zachwycająca :) Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! A ta kompozycja z poinsecjami to istne arcydzieło.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo finezyjna kompozycja, jestem oczarowana. Serdeczności Wiolu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Wiolu ! Twoja kartka świąteczna jest przepiękna !!! Bardzo lubię takie kartki. Ja też już zaczęłam świąteczne kartkowanie. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...