środa, 17 listopada 2021

Świąteczna kartka jak prezent

Witajcie!

Pozostaję w klimacie światecznych prac.

Jakiś czas temu na live w Paper Heaven Agata robiła kartkę "prezent" w stylu C&S. Postanowiłam zrobić swoją nieco bogatszą wersję i tak powstała ta oto kartka:

Wykorzystałam tu papiery z kolekcji Białe jak śnieg i starszą Herbatkę dla dwojga. Wycięłam mnóstwo listków, które potuszowałam, by dodać im głębi. W kompozycji umieściłam własnoręcznie zrobione z foamiranu poinsecje (link do kursu). Nie mogło zabraknąć w niej też najnowszych, słodkich grafik.





Ja jestem już na półmetku przygotowań kartkowych do świat. A Wam jak idzie?

Dziękuje wszystkim za ciepłe słowa pod moimi pracami. Dziękuję, że zaglądacie i jesteście :*
Pozdrawiam cieplutko.


5 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona! Ślicznie i słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny i bardzo oryginalnie zapakowany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Jestem oczarowana! Zachwycające kwiaty i cała kompozycja :) Ja jeszcze nie zaczęłam robić świątecznych kartek. Praca i praca...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka. Kolorystyka świąteczna czyli tak jak lubię :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...