środa, 5 kwietnia 2023

Kartka wielkanocna z kursem video

Witajcie!

Ostatnio mało czasu poświęcam na blogowanie i tworzenie. Ciągle nie znalazłam patentu na wydłużenie doby. ;)  

Dziś przychodzę do Was z kartką wielkanocną i kursem video, na którym możecie zobaczyć jak ona powstawała. Serdecznie zapraszam Was do zaglądania na mój kanał YT, subskrybowania i komentowania. :)  

 

 

Karteczka powstała z papierów Paper Heaven. Tym razem postawiłam na różowe, wiosenne dodatki. Kompozycję ułożyłam w poziomie. Wydłużyłam ją trochę listkami, wstążką. Na kartce nie mogło zabraknąć elementów nawiązujących do tematyki kartki, więc dodałam jajka i bazie. 






Kwiatuszki, które użyłam na mojej kartce zrobiła dla mnie Gosia Metryka. 

Pozdrawiam Was cieplutko. Mam nadzieję, że u Was jest ładniejsza pogoda niż u mnie. Tego Wam życzę. :)




6 komentarzy:

  1. Super kartka. Lubię DL a już odwrócone DL szczególnie. Fajna wielkanocna kartka powstała. Podziwiam za wycinanie tych wszystkich elementów, ja w tym temacie cienka jestem zresztą ostatnio doszłam do wniosku, że jednak kartki to nie moja bajka, choć nadal je robię :-).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna karteczka z przepięknymi kwiatami :) Kursik chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniała praca, Radosnej Wielkanocy Wiolu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna karteczka!! Super kurs!! Kwiatuszki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...