środa, 26 kwietnia 2023

Zaproszenie po męsku

Witajcie

W kwietniu w Paper Heaven inspirujemy zaproszeniami. Dziś chciałabym Wam pokazać męskie zaproszenie i zaprosić do obejrzenia kursu video, który przygotowałam przy okazji tworzenia zaproszeń. 

Zaproszenie jest kwadratowe i z założenia ma zmieścić się do koperty, więc nie mogło się na nim znaleźć dużo przestrzennych elementów. Wykorzystałam tu bazę kraft i papiery z kolekcji "Jak w niebie" od Paper Heaven. 

Przy robieniu zaproszeń sięgnęłam po stemple i troszkę "przybrudziłam" tło chlapaniami. W ten sposób, kompozycja stała się bardziej wyraźna. 

Zapraszam na mój kanał YT, gdzie zobaczycie jak powstawało takie zaproszenie.






Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa, za odwiedziny i za to że jesteście. :*

Życzę Wam udanego, twórczego tygodnia.





3 komentarze:

  1. Ciekawy projekt, nie powtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zaproszenie. Ja niedawno robiłam zaproszenie na tę samą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za link na You tube chętnie zobaczę jak powstało to urocze zaproszenie 😊

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...