środa, 12 marca 2014

cz.II warsztatów z Enczą

Ostatnio pokazywałam Wam kartki jakie powstały na pierwszej części warsztatów z Enczą, zorganizowanych w sklepie ART&Hobby Studio w Lublinie. Dziś pokażę Wam efekt drugiej części tego twórczego spotkania.
W takcie jego trwania miałyśmy okazję pracować na okrągłym blejtramie, który na początku potraktowałam maskami i gesso. A potem ozdabiałam, układałam elementy, przekładałam... by na końcu uzyskać taki oto efekt:


Na zdjęciach są oczywiście moje dzieci uchwycone obiektywem Agnieszki, dziękuję Ci kochana za te fotki. :*


Ozdoby to przede wszystkim piękne kwiaty Primy, listki i elementy z masy MS oraz śliczna tekturka-zegar z Anemon.


Sama nie odważyłam się ożywić kolorami tła blejtramu. Zrobiła to sprawnymi ruchami Ania. Nadało to pracy wyrazistości i dodało charakteru.


Wszystkie elementy są przyklejane warstwowo na kosteczki, dzięki czemu praca jest mocno przestrzenna.

Jeśli chcecie zobaczyć jak pracowałyśmy i jakie cuda wyczarowały pozostałe uczestniczki tych warsztatów zapraszam na FB, gdzie Ania Hababicka oraz sklep Art&Hobby Studio pokazują migawki z tego spotkania. :)
A także fotorelacja z warsztatów na blogu sklepu Art&Hobby Studio.

Dziękuję Wam za wszystkie ciepłe słowa i odwiedziny na moim blogu. Pozdrawiam serdecznie. :)

26 komentarzy:

  1. Blejtram wygląda przecudnie !!!!
    Świetnie go ubrałaś w wspaniałe dodatki z papierków, foty dzieciaków i okwieciłaś dodatkowo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak napisał Janusz bejtram wygląda cudnie. Ma swój charakter i ukryte piękno nie tylko poprzez dodatki ale to jak jest wykonany. Papiery kolorystyka dodają mu uroku. całość zachwyca. Bejtram to wspaniała ozdoba salonu. Wioli, dzięki za miłe słowa pod moim adresem. ;)pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest przepiękne, śliczny ten zegar, no i kompozycja,wow:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudny. Taki delikatny i subtelny. Takie lubię. Przyglądałąm się już Waszym dziełom z warsztatów. Super są. I fajnie, zę taki owalny - niespotykany kształt. No w ogóle - piękny w każdym calu. Oczu nie można oderwać. Wiolu, a te plamy turkusowe jak i czym są zrobione? Nie mgiełką chyba? Bo tak fajnie się rozlały... No i muszę chyba w końcu nabyć masę plastyczną - super są te listeczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję. Te kolorowe zacieki są robione tuszami kredowymi. Mi się one też bardzo podobają. :)

      Usuń
  5. Ileż w nim uczucia ..... nie da się ukryć czym się kierowałaś przy jego powstawaniu :))))
    Cudna, romantyczna praca. Dopracowana w każdym szczególe.
    Tylko podziwiać i uczyć się :)))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiolu przepiękny blejtram - świetne efekty pracy z maskami i mediami. Takie właśnie uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jaki cudny blejtram! Delikatny, nostalgiczny, klimatyczny :) Świetnie zastosowane media :)
    Nawet nie wiedziałam, że istnieją owalne blejtramy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, wszystko inne zostało powiedziane, więc nie będą się powtarzać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna praca! Śliczne te zdjęcia, swoją oprawą dodałaś im jeszcze więcej uroku i klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Całość jest niesamowita, delikatna, wszystko jest takie spójne. Niczego nie jest za dużo, ależ dzieci będą miały wspaniałą pamiątkę. Zawsze zachwycają mnie Twoje wytwory i wciąż zaskakujesz, jak choćby teraz cudną kompozycją.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Robi wrażenie i to jakie!!! Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne! Naprawdę robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny efekt pracy z maskami i mediami! Cudownie oprawiłaś zdjęcia swoich dzieci :) Kwiaty,elementy z masy i inne dodatki...tuszowanie, "plamy" - cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne dzieci we wspaniałej oprawie , a te chlapania są idealne

    OdpowiedzUsuń
  16. Praca wyszła rewelacyjnie.Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna praca - szkoda tylko, że te wszystkie warsztaty są tak daleko ode mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna praca, no szczęka mi opadła:) Wszystko wysmakowane i subtelne, fotki biało-czarne pasują idealnie, niesamowicie mi się podoba ta Twoja praca:)

    OdpowiedzUsuń
  19. super:) ja też byłam na warsztach z Enczą ale u mnie w Bielsku-Białej:) Jestem zachwycona bo udało mi się zrobić mój wymarzony blejtram :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...