poniedziałek, 17 marca 2014

Parawanik

Warsztaty online Scrap Butik TV na stałe wpisały się już w mój kalendarz. W minioną sobotę miałam okazję warstatować z Enczą. Tym razem robiliśmy parawanik. Uwielbiam takie przestrzenne formy. Prawie udało mi się go skończyć w trakcie warsztatów. Prawie bo brakowało kilku elementów. Na pewno bym skończyła, gdybym tyle nie czatowała, ale nie mogłam się oprzeć. ;)
Pracowałam na materiałach, które pozostały mi z poprzednich KIT-ów (z tego i tego). Niestety tego właściwego nie udało mi się zakupić.


Parawanik obkleiłam więc Primowymi papierami, dodałam kwiaty-też Primy, kluczyk i klateczkę, parę perełek z pearmarkera, obsypanych brokatem. Na pracy pojawiło się kilka kwiatków wyciętych z arkusza papieru. Podziwiam Anię-Enczę, jak szybko potrafi je wycinać.



 


Przepraszam Was za jakość zdjęć. Niestety pogoda u nas jest kiepska i widać na nich brak światła. A i fotograf ... lepiej przemilczeć jaki jest ze mnie fotograf ;)

Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za to, że do mnie zaglądacie. :)

Parawanik zgłaszam oczywiście na Konkurs Scrap Butik TV

31 komentarzy:

  1. Super wyszedł Twój parawanik :) Żadne kity Ci nie potrzebne ;-) Poradziłaś sobie bez. Śliczny. Piękne kompozycje i wiadomo - najładniejsze fotki. A u nas pogoda też paskudna :( Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam światło nie światło i tak widać, że praca przepiekna i wszystko ślicznie dobrane. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Parawanik jest piękny! Świetnie sobie ze wszystkim poradziłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszło! super kolory i dodatki:) pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję,bo to dzięki Tobie trafiłam na scrapbutik tv:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna praca i super kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. Już podziwiałam na fb, ale tak mi się Twoja praca podoba, że przyszłam tutaj :)
    Parawanik jest bardzo dopracowany, podoba mi się kompozycja kwiatowa, motyl w ramce, no i całość!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyszło pięknie:) już widziałam gdzieś taką podobna pracę , może to z tych samych warsztatów. :) Śliczna kompozycja kwiatkowa i ten motylek , ładnie pasuje to do całości:) można postawić na komodzie i niech cieszy oko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjrzałam się każdemu szczegółowi! Wyszło magicznie, nostalgicznie, bajkowo... fantastyczna jest ta forma, pozwala na nietypowe i piękne wyeksponowanie fotografii :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super Wiolu :)
    Fajnie wszystko podobierałaś, wykorzystując to czym dysponowałaś, w myśl zasady: W mojej pracowni nic się nie marnuje :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Parawanik cudny! Kolorki świetne, takie ciepłe, delikatne :)
    I te wsyzstkie dodatki! Nie moge się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszedł, te kolory są takie delikatne, napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt warsztatów online jest śliczny:) Dopracowany i dopieszczony, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy parawanik, śliczne kolorki i piękne dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny parawanik! Wszystko takladnie zgralas...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod ogromnym wrażeniem, to co widzimy z postu na post jest niesamowite, tworzysz wciąż piękniejsze rzeczy. Ten parawanik ma przepiękne kolory i te dodatki z takim smakiem dopełniają Twego dzieła. Cudnie :)))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna praca!!! Śliczne kolory iświetne dodatki. Ja jestem trąba i przypomniałam sobie już w trakcie trwania warsztatów więc tylko podglądałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super parawan, taki delikatny, piękna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam,piękny parawanik Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta forma! Twoja praca wygląda cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest świetny! Nieźle nacieszyłam oczy!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny parawanik, kolorystyka, ozdoby, klimat, wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż mnie zatkało! Fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te warsztaty to super sprawa, parawanik cudowny i wspaniałe dzieciaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanko: jakiej firmy jest ten wykrojnik z napisem happy times?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...