sobota, 1 marca 2014

Nie taki diabeł straszny jak go malują ...

... tak brzmi tytuł nowego wyzwania, które dziś rusza na blogu Scrapgangu. Znacie zapewne to powiedzenie. Dla mnie takim "diabłem" są scrapy, Lo i ozdabianie blejtramów. Postanowiłam wiec "wziąć byka za rogi" ;) i zmierzyć się z tym czego do tej pory nie robiłam, czyli blejtramem, maską i pastą strukturalną!
Wyjęłam blejtram, który wygrałam kiedyś u Doroty i zaczęłam "ciapanie". ;)


Na tą okazję specjalnie nawet zakupiłam sobie maskę w Artimeno. Pastę na szczęście maiłam z Lidla (jak to dobrze, czasem kupić coś na zapas ;)  ).  Po wysuszeniu nagrzewnicą popsikałam całość zieloną mgiełką a potem poprzyklejałam to i owo. ;)


 Znalazły się tam tekturki z Wycinanki, serwetki i kwiaty z papieru "Tylko mnie kochaj" Lemoncraft,


 buton z zestawu "Tylko mnie kochaj" i różyczki na taśmie z Lemoncraftu,


gardenie z Namaste i dwie dzikie róże zrobione przeze mnie.


Do tego parę listków wyciętych z zielonego papieru czerpanego i innych robionych z masy MS oraz kilka kryształków w różnych kolorach.


Całość wygląda tak:


Blejtram jest spory ma 30x40 cm. Mam nadzieję, że jak na pierwszy raz nie jest taki zły. ;)
Moja córka bardzo się z niego cieszy. Zwisł w Jej pokoju.
Mam nadzieję, że i Wy zmierzycie się z tym wyzwaniem. Gorąco zachęcam. Zajrzyjcie też na blog Scrapgangu i zobaczcie jak sobie z tym wyzwaniem poradziły inne Scrapgangsterki. :)

Wszystkim zaglądającym i komentującym ogromnie dziękuję i życzę udanego weekendu. :)

Blejtram zgłaszam na wyzwanie "Kobiece" w Scrap Cafe 

http://scrapcafepl.blogspot.com/2014/03/626-kobiece-wyzwanie.html

a także na wyzwanie "Być kobietą" w Scrapowym Pasie Startowym 

http://scrapowypasstartowy.blogspot.com/2014/02/byc-kobieta.html

i wyzwanie "Naprawdę jaka jesteś nie wie nikt" w AltairArt

http://altair-art.blogspot.ie/2014/03/wyzwanie-naprawde-jaka-jestes.html


34 komentarze:

  1. Ile pięknych detali, dodatków a całość prezentuje się imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Dopracowane szczególiki, wszystko pięknie skomponowane. Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale nie widać, że to dla Ciebie diabeł ;) Pięknie wyszło, każdy element tej pracy bardzo mi się podoba, a już najbardziej delikatna, wiosenna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszło :) Powiedziałabym że super ;-)) Dla mnie też te blejtramy są straszne. Zrobiłam swój, ale zastanawiam się czy nie obciach go pokazywać.;) Twój jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  5. No Wiolu poradziłaś sobie rewelacyjnie z tym bykiem :). Piękne LO

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiolu możesz być z siebie dumna!!! Nigdy nie powiedziałabym, że to Twój pierwszy blejtram... Każdy detal zachwyca tworząc piękną kompozycję. Wyszło genialnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały !!!
    Jak na pierwszy blejtram cudownie Ci poszło.
    Wszystko takie dopracowane.
    Ładne kwiaty dodałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna praca...świetnie wyszło! Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. WoW!!!! Tyle się do tego przymierzałaś i jest! Rewelacyjny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kompozycja! Piękny wspomnieniowy blejtram :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło cudownie! Warto mierzyć się ze swoimi słabościami <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kompozycja, niczym zaczarowana, a do tego cudna ozdoba na ścianę, nadająca wnętrzu ciepła i przytulności. Twoja córeczka ma niezmiernie zdolną mamę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. To u mnie też musiałby być to skrap właśnie...boję się ich trochę robić :) Twój jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, zatem zapraszamy na wyzwanie ;) Czekamy na scrapa w Twoim wykonaniu ;)

      Usuń
    2. Basiu koniecznie rob scrapa i bierz swojego byka za rogi. :-)

      Usuń
  14. Piękna praca !
    poszalałaś z tym bykiem,efekt super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ani diabeł, ani byk, ani nawet jego rogi nie są dla Ciebie straszne ;) Wyszło Ci cudeńko! Nigdy w życiu nie podejrzewałabym, że to Twój pierwszy raz. Świetna kompozycja, pięknie zagospodarowałaś tak dużą przestrzeń! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ się tu dzieje, tyle szczegółów. świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  17. no właśnie ja jeszcze nigdy nie używałam maski, pasty i mgiełki, gdzie to mogę zakupić i jak to zrobić za pierwszym razem żeby się udało?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisalam w tresci posta, ja kupilam maske w Artimeno natomias mgielki kupowalam w Scrapcafe. Powodzenia w eksperymentowaniu. :-)

      Usuń
  18. bo praca piękna, masz wspaniały talent :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla Ciebie nie ma rzeczy strasznej Ty zdolniacha jesteś i ze wszystkim sobie cudownie radzisz:)
    REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyszło,pięknie się prezentuje:) dla mnie ten "diabeł" wciąż straszny:))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale wyszło! Dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczny :) bardzo ladne zdjecia I wszystkie dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczęco i radośnie , cudna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak w temacie posta - nie taki diabeł straszny :)))))
    Barwne, florystyczne LO :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny, bajeczny blejtram :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiolu - cudowny! Wiedziałam, że z Ciebie zdolna bestia :) Ślicznie wszystko skomponowałaś, kolorki przeurocze, nie dziwię się córci, że tak się jej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kompozycja i piękne kolory! BARDZO mi sie podoba ta praca ;-D Widzę, ze ćwiczysz przed warsztatami z Enczą ;-D

    OdpowiedzUsuń
  28. Też odpowiedziałam na to wyzwanko i też skomponowałam blejtram. Mój pierwszy zresztą :) Twój jest śliczny. Właśnie na takich pracach można się wzorować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blejtram:) az nie chce mi się wierzyć, że to pierwsze wprawki :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...