sobota, 15 marca 2014

Wielkanocna w pastelach

Dziś pogoda za oknem wcale nie jest wiosenna. Mam nadzieję, że wiatr przegoni te deszczowe chmury i wróci do nas taka pogoda jaka była u nas jeszcze wczoraj, bo przecież w nadchodzącym tygodniu mamy "Pierwszy Dzień Wiosny". Z tej właśnie okazji na blogu Scrapgangu rozpoczyna się nowe wiosenne wyzwanie.
Mi ta wczesna wiosna kojarzy się przede wszystkim z Świętami Wielkiejnocy. Zrobiłam więc pierwszą w tym roku kartkę świąteczną.


Wykorzystałam papiery z Galerii Rae (ten, ten i ten), które postarzyłam, potuszowałam, a na koniec delikatnie otapowałam białą farbą akrylową. Obrazek pochodzi ze strony Far Far Hill. Jajka na nim pociągnęłam crackle accents. Dodałam udrapowaną tęczową wstążkę, sznurek i parę perełek.


Zauważyliście, że na kartce nie ma żadnego kwiatka, oprócz fiołków na obrazku? Sama się zdziwiłam. ;)

Zajrzyjcie na blog Scrapgangu, gdzie zobaczycie przepiękne wiosenne inspirację pozostałych dziewczyn z DT. Zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu.

Cieszę się, że podobał Wam się mój blejtram. Dziękuję za komentarze i wizyty. Życzę wszystkim udanego, twórczego weekendu. :)

Karteczkę zgłaszam na wiosenne bingo w Rapakivi. W swojej pracy wykorzystałam linię: warstwy-wiosenne kwiaty-pastelowe kolory. Warstw jest kilka a wiosenne kwiaty to oczywiście fiołki.

http://scrapakivi.blogspot.com/2014/03/weekendowe-wyzwanie-ekspresowe-15.html

A także na kwiatowe wyzwanie w Digi Scrap

http://digi-scrappl.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-kwiaty.html

33 komentarze:

  1. Urocza i bardzo klimatyczna kartka :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Cudne kolory - bardzo wiosennie i Wielkanocnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne warstwy:) Widzę,że mediowo także u Ciebie:))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. O raju, jaka fajna:) Ale jakbym ją gdzieś zobaczyła, to nie powiedziałabym że to Twoja :) Super wyszła! Śliczna grafika z jajami i fajnie wyglądają te wstążeczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka śliczna :D przepiękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnej urody karteczka w stylu vintage, stworzona z delikatnością, wyczuciem kolorów. Zwróciłaś moją uwagę na fijołki i wyszukałam w Wikipedii, że "Już w starożytnej Grecji uważano fiołek za święty kwiat, w cudowny sposób pojawiający się w święcie wiosny". Przyznaje, że o tym nie wiedziałam, ale całe życie człowiek się uczy :))
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka jest piękna !!!
    Świetne papierki dobrałaś.
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzielki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, ma swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiolu jest cudnie pastelowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest cudowna i mimo braku kwiatków - bardzo wiosenna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna karteczka, cudowne kolorki :) Zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jest, ma świetną kompozycję i nic w niej nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna, kolorki i kompozycja cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza! bardzo mi sie podoba i w zupełności wystarcza te fiołeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wpaniała kartka, cudowne kolory a te warstwy... miodzio

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wiosenna, kwiatowa kartka bez kwiatów ;-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna przepiękna praca. Cudowna wielkanocna kwiatowa grafika :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na Digi-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach, wspaniałe vintage-wiosenne klimaty!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna i bardzo wiosenna karteczka, śliczne pastelowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna praca,dziękujemy za udział w wyzwaniu Dig-Scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczności ! Piękna wiosenna kartelucha !
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...