poniedziałek, 31 marca 2014

kartka z bukietem

Parę dni temu miałam okazję oglądać prezentacje TV produktów w Scrap Butiku. Przy okazji Ania-Encza robiła karteczkę i zachęcała do jej wykonania wszystkich oglądających. Postanowiłam skleić podobną. Wybrałam papiery LemonCraft "Tylko mnie kochaj" (tego i tego). Dodałam serwetkę wyciętą z tego papieru. Wycięłam też z niego kwiatuszki, które wykorzystałam w kwiatowej kompozycji. Na karteczce znalazł się też button z tego zestawu. Wszystko podkleiłam na kosteczki dystansowe, by było bardzie "puchato".



Karteczka z bukietem została już wręczona i mam nadzieję, że się spodobała. ;)

Dziękuję za każde odwiedziny i komentarze, które dodają mi skrzydeł i motywują. :*
Życzę Wam miłego i twórczego tygodnia.

27 komentarzy:

  1. Karteczka się podoba- i to bardzo ;-D Jest puchato, jest kolorowo i optymistycznie ;-D Stosownie do okazji ;-D Bo jak wiadomo, życie zaczyna się po... Całuję, dziękuję i pozdrawiam!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo Aguś. A wiadomo jak się kończy 18 lat to można zacząć szaleć. :D

      Usuń
    2. Hehehe- 18 z VAT-em ;-D Ale co tam ;-D

      Usuń
    3. Kobieta jest jak wino im starsza tym lepsza. :D
      A poza tym, jak tak na Ciebie patrzę to mam wrażenie, że Ty ciągle jeszcze nastolatka jesteś. Tyle masz energii pasji w sobie, że tylko zazdrościć. D

      Usuń
  2. Wspaniaa karteczka, bogato ukwiecona, sliczna!!! CUDO!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna, pastelowa i ten bukiet... śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny bukiet :) I widzę dziurkacz na który się czaję w sklepiku ;-) Śliczna :) Miłego tygodnia Wioluś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję. A dziurkacz to jeden z moich pierwszych. Teraz poluję na Beaded Ruffle. :)

      Usuń
  5. piękny bukiet , prawdziwy przepych , Cudny dziurkacz fakt muszę namierzyć coś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pewna, że się spodobała :) Jest zachwycająca,pięknie ją ukwieciłaś i dziurkacz śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna! Tak pięknie ukwiecona i delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, bukiet wspaniale się prezentuje na szarym tle:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, iście wiosenna karteczka. W zupełności wystarczy za prezent i kwiaty razem.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna, taka delikatna!
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kartka, bukiet wspaniały i elegancja i delikatność w jednym:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękna! :D Świetne kolorki i kompozycja!
    Fajnie prezentuje sie ten borderek (to dziurkacz Marthy Stewart, prawda?).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję dziewczyny za wszystkie miłe słowa. :*
    Mapowska-tak to jest dziurkacz Marthy Stewart Beaded Arcs
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiolu piękna, delikatna, warstwowa - czyli wszystko to co misie lubią najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna! Ach, troszkę zazdroszczę Ci tego dziurkacza :) Widziałam go w sklepie za 55zł, ale tak go wszyscy szukają, że pewnie niedługo zdrożeje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś dziękuję. Ten dziurkacz na kartce to nie jest ten, który wykorzystywać Encza, więc pewnie nie zdrożeje. ;)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...