poniedziałek, 10 marca 2014

Maraton warsztatowy z Enczą cz.I

W sobotę miałam ogromną przyjemność być na warsztatach, które prowadziła Anna Hababicka - Encza. Pracowałyśmy na pięknych materiałach ze sklepu Scrap&Art.
Ania dzieliła się z nami swoją wiedzą, podpowiadała, a przede wszystkim swoją przesympatyczną osobą sprawiała, że te godziny spędzone na warsztatach upłynęły nam niepostrzeżenie w świetnej atmosferze.
Ja po długiej przerwie urlopowej w kartkowaniu zabrałam się z ogromną ochota za klejenie. A oto efekt mojego warsztatowania:


Na początku zabrałyśmy się za karteczkę w formacie DL, postarzoną, mocno warstwową.



Kolejną zrobiłam bardziej wiosenną i bez przedarć, delikatnie potuszowaną, z dużą ilością kwiatów.


 

Na następnej postanowiłam się wyżyć, trochę ją potargać, potuszować i ... wyszła dość drapieżna. Zmieniłam więc w domu jej look, trochę zamaskowałam to co nie do końca mi się podobało. Mam nadzieję, że Ci co widzieli jej poprzedni wygląd stwierdzą, że teraz jest lepiej. ;)

 

 

 I na koniec wszystkie razem . :)
 

Aniu dziękuję Ci za wszystkie rady i sugestie. Spędziłam tą sobotę bardzo twórczo i na pewno z przyjemnością bym to powtórzyła. :)

A Wam wszystkim zaglądającym i komentującym moje prace ogromnie dziękuję za to, że jesteście. :*
Pozdrawiam bardzo serdecznie.

Zapraszam Was do obejrzenia fotorelacji na FB z tego spotkania.

24 komentarze:

  1. Kartki śliczne, wspaniałe kolory. Tuszowania, rozdarcia i mnogość kwiatów cudowne. Pierwsza kompozycja szczególnie interesująca. Warsztatów pozazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie na spokojnie mogę je obejrzeć :)
    Pierwsza, druga, ale ta trzecia .............. najpiękniejsza ze wszystkich.
    Cudnie ja podrasowałaś i panterki już ani widu, ani słychu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne!!! Darcia,tuszowania,dodatki - wszystko zachwyca!!! Zaraz biegnę na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne ale ta trzecia jest naj........ma jakiś taki blask:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zrobiłaś - popatrz na warsztatach nie było czasu dokładnie się poprzyglądać innym kartkom - teraz można je podziwiać :). Ja dzisiaj cały dzień się dziwię :), wiadomo dlaczego z naszego nierozpoznanego spotkania. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no wszystkie super! to się dopiero nazywa danie spędzony Dzień kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda z karteczek jest wspaniała, nie wiadomo, która piękniejsza. Cudnie dobre kolory, postarzone i takie wypieszczone. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cuda! :D
    Tylko pozazdrościc takich warsztatów! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda zatem, że nie mam FB! Warsztaty zaowocowały pięknymi kreacjami kartkowymi! Szczególnie podoba mi się "ugładzona" wersja "drapieżnej" i aż żałuję, że nie widziałam jej przed...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne kartki :) Super efekt warsztatów. Zdolna z Ciebie uczennica ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie są naprawdę śliczne i bardzo, ale to bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha! Tak podejrzewałam, że Ty z tego tygryska coś wyczarujesz i się nie myliłam- ostatnia podoba mi się bardzo, bardzo bardzo. (Pierwsze dwie również, ale je już widziałam i ci naocznie naopowiadałam ;-D).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie trzy odsłony są przepiękne, choć mnie najbardziej urzekła pierwsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Każda następna piękniejsza! :)
    Po obejrzeniu Twoich prac jeszcze bardziej żałuję, że mnie nie było...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowicie piękne kartki, nie umiem powiedzieć która naj naj ... cudne :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piękne kartki :) bardzo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki :).. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace, pięknie postarzone!

    OdpowiedzUsuń
  19. super kartka.. :) pięknie wyszła..

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ślicznotki, każda jedna!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...