sobota, 12 kwietnia 2014

Scrapowanie z Owcą

Dzięki świetnemu pomysłowi ekipy Scrap Butiku, mogę co jakiś czas uczestniczyć w warsztatach online. W minioną środę z Olgą-Piekielną Owcą robiliśmy LO.
Już wiecie, że duże formy nie są moja mocna stroną, ale trzeba próbować i uczyć się, prawda? A jak tego nie robić, gdy ma się takiego nauczyciela. Owieczko-dziękuję Ci za moc uwag i podpowiedzi, jakich nam udzielałaś.
Pracowałam z kitem, który jakimś cudem udało mi się zakupić. A oto mój drugi w życiu scrap:






Dziękuję dziewczyny za super zabawę, już czekam na kolejne warsztaty. :)

Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za Wasze wizyty na moim blogu i tyle ciepłych słów, które dodają mi skrzydeł. :*

21 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcie:)))) przepięknie wyszedł Ci scrap,zazdroszczę;) żałuję , że nie brałam udziału tym razem... za dużo ostatnio pracy ,za mało weny..

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały scrap, delikatny i doskonale skomponowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niepotrzebnie masz obawy przed tego rodzaju pracami, dla mnie ta praca jest rewelacyjna. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny efekt i super zdjęcie :)
    Ja nie miałam jeszcze okazji brać udziału w warsztatach on line , żałuję .
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie wyszło to Twoje LO :) ja też popróbuję, w środę nie mogłam bo prawa ręka była na chorobowym :(

    OdpowiedzUsuń
  6. zachwycająca praca, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne klimaty! Zdjęcie też super ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiolu, śliczny ten scrap Ci wyszedł. Bardzo zdolna z Ciebie uczennica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak to nie są? przecież wyszło Ci przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca! Dla mnie zrobienie czegoś takiego, z taką porażającą ilością elementów jest niemożliwe ;D Jestem pełna podziwu, że Tobie się to udało ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiolu śliczny, rewelacyjny, wspaniały scrap, normalnie przyglądam się i przyglądam i tak się zastanawiam, że jak?, że niby duże formy nie są Twoją mocną stroną? To ja idę cichutko do kącika;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa. Ja naprawdę mam opory przed dużymi powierzchniami do ozdabiania. Widocznie udzieliła mi się świetna atmosfera warsztatów i czegoś się nauczyłam. ;) Owca tłumaczy wszystko i dokładnie.
      A do kącika w żadnym wypadku nie można Tobie iść! :D

      Usuń
  12. Wychodzą ci coraz lepsze scrapy Wiolu!
    Tak trzymaj!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ponieważ przyswajasz sobie nową wiedzę w mgnieniu oka, co to będzie gdy pokażesz nam trzecie LO???
    Czapki nam z głów pospadają :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne te Twoje LO, kolory i kompozycja, bardzo fajnie Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne LO, śliczne kolory i swietna kompozycja - ja jestem zakręcona i zwykle zapominam o tych warsztatach

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...