piątek, 11 kwietnia 2014

Kolorowe torebeczki

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Dziś chcę Wam pokazać moją pierwszą inspirację na blogu Galerii Rae. Bardzo się cieszę, że będę dzielić się z Wami moimi pomysłami na robienie prac z produktów dostępnych w sklepie Rae.

Niedługo święta Wielkiej Nocy. Razem z moimi dziećmi zawsze robimy kolorowe pisanki, które zdobią nasz świąteczny stół lub trafiają do dziadków i babć.  Postanowiłam wykonać do nich opakowania w formie torebeczek.


Torebeczki są super kolorowe. Każda złożona z jednego arkusza papieru.



Do pierwszej użyłam papieru Ale plama!-Plask! Dodałam kompozycję z pisanek i ręcznie robionych kwiatków wykonanych z papieru czerpanego, zabarwianego na różowo-fuksjowy kolor. Do tego serwetka, kilka listków i bazie zrobione przeze mnie.


Niebieski papier na drugiej to Przyszła wiosna-W żonkili bukietach. Zdobią ją oczywiście żonkile, wycięte z papieru czerpanego i sklejone według kursu Moniki. Dodałam jak poprzednio bazie i pisanki.


Trzecią torebkę zrobiłam z arkusza papieru Ale plama!-Białe ślady!. Tak jak na poprzednich na niej również są pisanki, bazie. Ponadto dodałam piórka wycięte wykrojnikiem i niebieski kwiat, zrobiony z papieru czerpanego. Jego środek wypełniłam czarnymi mikrokulkami.


Środek torebek, po rozwiązaniu kokardek wygląda tak:


Zmieszczą się w nim z powodzeniem dwie pisanki.

Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa, które po sobie zostawiacie.  :*
Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu.

26 komentarzy:

  1. Torebeczki są urocze i takie kolorowe! Śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne torebki :) Jeszcze takiej formy nie widziałam. Kolory dobrane cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł na torebeczki świetny!! :) Każdy lubi dostawać prezenty a jeszcze w takiej oprawie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiolu są przepiękne - muszę kiedyś sama spróbować takiej formy. Super pomysł na bazie - bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne! Kolorowe, radosne, bogato zdobione, a palmy zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne torebeczki, pomysłowe i pięknie ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. perfekcyjne . Niezwykle kolorowe i wesolutkie . Cokolwiek tam będzie to i tak nie pobije opakowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne pudełeczka i do tego śliczne! Podziwiam bazie, szczegolnie że robione własnoręcznie :)
    Kwiaty też jak zwykle cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebeczki jak znalazl, idealne, dopracowane, kolorowe i takie wiosenne.Ile to pomysłow Wioli siedzi w Twojej glowie:))?zaskakujesz, zadziwiasz, cieszę się, ze takie cuda mogę oglądać.Pozdrawiam Cię serdecznie:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne! Świetnie je skomponowałaś, niebieska spodobała mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajne te torebeczki! jak nic trzeba do nich jajo spakować! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiolu - Ty to masz zdolność wyszukiwania i przedstawiania niebanalnych propozycji :)))
    Tak się zastanawiałam, co tym razem wymyślisz i proszę .... jajcarki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe torebeczki, śliczne jak kartki świąteczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny pomysł takie torebeczki...
    Może i ja pomyślę o takim opakowaniu dla drobnych wielkanocnych podarków...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne i takie pomysłowe. Podoba mi się, że wszystkie dodatki wykonujesz sama, są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne te torebeczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. oj, śliczne:) i pomysłowe, właśnie się zastanawiam jak zapakować ładnie pisanki:):):) piękne

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialne!!! Piękne, kolorowe i bardzo ciekawa forma :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały pomysł, piękne wykonanie i te kolory, dla każdego coś miłego.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torbisie cudne! Super kolorowo i pisankowo i kwiatowo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te papierki za ich soczyste kolorki - więc torebusie już mi się podobają :) Dodać do tego jeszcze doskonale skomponowane przez Ciebie dodatki i jest suuper!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ladne :)
    Ja koszyczki mini robilam kolorowe dla dzieci, ktore na corki urodziny przyszly :) jedna dziewczynka myslala, ze to wozeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dziękuję :)
      Miałaś świetny pomysł i pewnie w tych torebkach były słodycze, prawda?

      Usuń
  23. Cudowne kartki, dopracowane w każdym szczególiku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...