niedziela, 19 grudnia 2021

Kartka z opaską

Witajcie!

Dziś kolejna kartka, która powstała w czasie zabawy "Świąteczne kartkowanie z Paper Heaven". Jest to kartka brama z  ozdobną opaską. Bazy do wszystkich kartek, jakie robiłam w czasie spotkań, pochodzą ze sklepu Rzeczy z papieru. Miałam ułatwione zadanie, ponieważ zakupiłam kit do zabawy, więc wszystkie potrzebne bazy i papiery miałam dobrane przez twórców zabawy. 

Moja kartka brama wygląda tak:

Moja opaskę ozdobiłam koronką, listkami wyciętymi za pomocą wykrojników i poinsecjami z foamiranu, które wycięłam wykrojnikiem z Rosy Owl.  Dodałam też wstążkę od Old Fashion Ribbons, kilka śnieżynek i kulek styropianowych.



Do świąt zostało jeszcze parę dni. Jak Wam idą przygotowania? Ja zakasałam rękawy i dzielnie realizuje zadania z listy. Mam nadzieję, że się wyrobię. ;)

Ogromnie dziękuje Wam za każdą wizytę i każde słowo pozostawione w komentarzu. To bardzo, bardzo miłe i budujące. :*

Pozdrawiam wszystkich cieplutko.

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...