poniedziałek, 13 grudnia 2021

Kartki w stylu C&S

Witajcie!

Świąteczne kartkowanie z Paper Heaven dobiegło końca, a ja mam do pokazania jeszcze kilka kartek z tego cyklu spotkań z Gosia Metryką i anielskimi papierami. Dziś proste kartki z odcinka 5, w stylu C&S. Wykorzystałam do ich zrobienia papiery z kitu do zabawy.








Bawicie się razem z Paper Heaven. W tej zabawie można zdobyć bardzo fajną nagrodę i choć wszystkie spotkania odbyły się już, jeszcze możecie dołączyć. Wystarczy, że zrobicie wszystkie 10 prac, inspirowanych filmami, zapisanymi na FB. Aby móc wygrać nagrodę, kartki muszą być zrobione z dowolnych papierów Paper Heaven. Termin jest podany w zasadach na fanpagu Paper Heaven na FB. 

Dziękuję Wam kochani za zaglądanie do mnie. Wiem, że czas przedświąteczny nie sprzyja odwiedzaniu blogów, tym bardziej jest mi milo, że znajdujecie chwilę by zajrzeć i pozostawić komentarz. :*
Miłego, twórczego tygodnia. :)

5 komentarzy:

  1. Prześliczne. Nie jest łatwo zrobić prostą kartkę, a Tobie udało się po mistrzowsku, Wiolu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne karteczki Wiolu :) A ta z kwiatem mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...