środa, 29 grudnia 2021

Pudełko na słodkości

Witajcie kochani!

Święta minęły błyskawicznie i dziś przychodzę do Was już z nieświątecznym ale ciągle jeszcze zimowym projektem. Jest to pudełko na słodkości. Robiąc go zainspirowałam się odwróconym boxem, który robiła Bea. Chciałam, by moje wieczko było bogato ozdobione i tworzyło zimowa scenkę. A Helena i Agata w swoich filmach na YT przypomniały mi, że super byłoby zrobić opakowanie na słodkie skarby. Tak więc, te trzy dziewczyny przyczyniły się do powstania mojej wersji zimowego pudełka. 

Zamiast gwiazdki, tak jak robiła to Agata, zbudowałam pudełko w kształcie walca. Dzięki temu miałam więcej miejsca na wieczku, by umieścić na nim całkiem spore sanie, choinkę i kilka "prezentów". Podstawę do mojej kompozycji ozdobiłam mchem i gazą. Przykleiłam drewniane plastry i szyszki, a całość oszroniłam biała farbą i brokatem. Wieczko otuliłam wstążka od Old Fashion ribbons.

Moje pudełko pomieści sporo słodyczy lub ciastek i będzie fajną dekoracją.





Pozdrawiam Was cieplutko. :*

7 komentarzy:

  1. Apetyczne pudełko nie tylko na świąteczne smakołyki.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wykonane pudełko. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pudełko! Już samo ono wystarczy na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko mnie oczarowało jest cudowne. Super pomysł na wykonanie. Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne pudełko!!! Śliczne detale!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...