piątek, 17 grudnia 2021

Torebka na prezent

Witajcie!

Niedługo święta. Z pewnością pod choinką znajdą się pięknie opakowane prezenty. Dziś chciałabym Wam pokazać torebkę, która ozdobiłam by móc ładnie wręczyć świąteczną niespodziankę. 

Kilka pasków papieru przykleiłam na zwykłą torbę prezentowa, która wcześniej ozdobiłam maską i stemplami. Dodałam kompozycję z listków i poinsecji. Wśród nich przykleiłam bordową wstążkę od Old Fashio Robbons i kilka bombek. Wszystko oprószyłam białą farbą imitującą drobinki śniegu.




Myślę, że prezent w takim opakowaniu przyniesie dużo radości.
A Wy spakowaliście juz prezenty pod choinkę? 

Dziękuje Wam za wizyty, komentarze. To bardzo miłe, że znajdujecie chwilkę, by zostawić po sobie ślad, szczególnie w tak zabieganym czasie. :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, trzymajcie się zdrowo. :*

8 komentarzy:

  1. W takim opakowaniu prezent cieszy podwójnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne opakowania dla prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiolu zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, obfitych łask od Bożej Dzieciny oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku. Torebeczka przepięknie ozdobiona, sama w sobie jest cudownym prezentem.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie ozdobiona torebka, w takiej każdy drobiazg stanie się wspaniałym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie ozdobiłaś torebkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...